• Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
Friday, June 9, 2023
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Broker's Time
  • Επιχειρείν
  • Φαρμακοβιομηχανία
  • Ναυτασφαλίσεις
  • Ασφάλιση Ξενοδοχείων
  • Cyber Insurance
  • Logistics
  • Covid-19
  • Περιοδικό
    • All
    • Cyber Insurance
    • Απόψεις
    • Ασφάλειες
    • Ασφάλιση Ξενοδοχείων
    • Γενικές Ασφαλίσεις
    • Επιχειρείν
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    Τα πεδία βελτίωσης των σχέσεων συνεργασίας ασφαλιστικών εταιρειών & ιδιωτικών θεραπευτηρίων

    Τα πεδία βελτίωσης των σχέσεων συνεργασίας ασφαλιστικών εταιρειών & ιδιωτικών θεραπευτηρίων

    Ο διττός ρόλος του μεσίτη ασφαλίσεων στον κλάδο υγείας

    Ο διττός ρόλος του μεσίτη ασφαλίσεων στον κλάδο υγείας

    Το μέλλον της ιδιωτικής ασφάλισης μέσα από τα προϊόντα υγείας

    Το μέλλον της ιδιωτικής ασφάλισης μέσα από τα προϊόντα υγείας

    Η δοκιμασία της πανδημίας αλλάζει και την ασφάλιση υγείας

    Η δοκιμασία της πανδημίας αλλάζει και την ασφάλιση υγείας

    H αξία της πρόληψης μέσα από τα check-up

    H αξία της πρόληψης μέσα από τα check-up

    Στρατηγική και δράσεις στην εποχή του COVID-19

    Στρατηγική και δράσεις στην εποχή του COVID-19

    Trending Tags

    • Broker's Time 70
    • Broker's Time 69
    • Broker’s Time 68
    • Broker’s Time 67
    • Broker’s Time 66
    • Broker’s Time 65
    • Broker’s Time 64
    • Broker's Time 63
    • Broker’s Time 62
    • Broker's Time 61
    • Broker's Time 60
    • Broker's Time 59
    • Broker’s Time 58
    • Broker’s Time 57
    • Broker's Time 56
    • Broker's Time 55
    • Broker's Time 54
    • Broker's Time 53
    • Broker's Time 52
    • Broker's Time 51
    • Broker's Time 50
    • Broker's Time 49
    • Broker’s Time 64
    • Broker’s Time 63
    • Broker’s Time 61
    • Broker’s Time 60
    • Broker’s Time 59
    • Broker’s Time 58
    • Broker’s Time 57
    • Broker’s Time 56
  • Επιχειρείν
  • Φαρμακοβιομηχανία
  • Ναυτασφαλίσεις
  • Ασφάλιση Ξενοδοχείων
  • Cyber Insurance
  • Logistics
  • Covid-19
  • Περιοδικό
    • All
    • Cyber Insurance
    • Απόψεις
    • Ασφάλειες
    • Ασφάλιση Ξενοδοχείων
    • Γενικές Ασφαλίσεις
    • Επιχειρείν
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    Τα πεδία βελτίωσης των σχέσεων συνεργασίας ασφαλιστικών εταιρειών & ιδιωτικών θεραπευτηρίων

    Τα πεδία βελτίωσης των σχέσεων συνεργασίας ασφαλιστικών εταιρειών & ιδιωτικών θεραπευτηρίων

    Ο διττός ρόλος του μεσίτη ασφαλίσεων στον κλάδο υγείας

    Ο διττός ρόλος του μεσίτη ασφαλίσεων στον κλάδο υγείας

    Το μέλλον της ιδιωτικής ασφάλισης μέσα από τα προϊόντα υγείας

    Το μέλλον της ιδιωτικής ασφάλισης μέσα από τα προϊόντα υγείας

    Η δοκιμασία της πανδημίας αλλάζει και την ασφάλιση υγείας

    Η δοκιμασία της πανδημίας αλλάζει και την ασφάλιση υγείας

    H αξία της πρόληψης μέσα από τα check-up

    H αξία της πρόληψης μέσα από τα check-up

    Στρατηγική και δράσεις στην εποχή του COVID-19

    Στρατηγική και δράσεις στην εποχή του COVID-19

    Trending Tags

    • Broker's Time 70
    • Broker's Time 69
    • Broker’s Time 68
    • Broker’s Time 67
    • Broker’s Time 66
    • Broker’s Time 65
    • Broker’s Time 64
    • Broker's Time 63
    • Broker’s Time 62
    • Broker's Time 61
    • Broker's Time 60
    • Broker's Time 59
    • Broker’s Time 58
    • Broker’s Time 57
    • Broker's Time 56
    • Broker's Time 55
    • Broker's Time 54
    • Broker's Time 53
    • Broker's Time 52
    • Broker's Time 51
    • Broker's Time 50
    • Broker's Time 49
    • Broker’s Time 64
    • Broker’s Time 63
    • Broker’s Time 61
    • Broker’s Time 60
    • Broker’s Time 59
    • Broker’s Time 58
    • Broker’s Time 57
    • Broker’s Time 56
No Result
View All Result
Broker's Time
No Result
View All Result
Home Broker's Time 70

Ανάγκη για κίνητρα που θα τονώσουν την ασφαλιστική συνείδηση των ΜΜΕ

by Γιώργος Καββαθάς
October 31, 2022
in Broker's Time 70, Άρθρα Broker's Time
0
Ανάγκη για κίνητρα που θα τονώσουν την ασφαλιστική συνείδηση των ΜΜΕ
Share on FacebookShare on LinkedIn

Τα τελευταία χρόνια η αύξηση των φυσικών καταστροφών από πυρκαγιές και πλημμύρες ανέδειξε την αναγκαιότητα ασφαλιστικής κάλυψης ιδιαίτερα για τις μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις, πολλές από τις οποίες βρέθηκαν εκτεθειμένες και δέχθηκαν ισχυρό πλήγμα.

Για τις επιχειρήσεις μικρές και μεγάλες η ιδιωτική ασφάλιση αποτελεί μια πράξη εξασφάλισης των περιουσιακών τους στοιχείων έναντι απρόβλεπτων γεγονότων περιορίζοντας το ρίσκο που εμπεριέχει κάθε επιχειρηματικό εγχείρημα, ενώ παράλληλα είναι και πράξη ευθύνης έναντι των πελατών και των εργα-ζομένων τους σε περιπτώσεις ατυχημάτων.

Ωστόσο η οικονομική δυσπραγία που έφερε η οικονομική κρίση, στη συνέχεια η πανδημία και σήμερα η ραγδαία αύξηση του ενεργειακού κόστους οδηγεί τις αποφάσεις των ιδιαίτερα μικρών και πολύ μικρών επιχειρήσεων στην αντίθετη κατεύθυνση από το να αποκτήσουν ασφαλιστική κάλυψη και να θωρακιστούν έναντι πιθανών κινδύνων.

Γιατί μπορεί να είναι δεδομένη η αξία της ασφάλισης τα περιθώρια όμως που υπάρχουν για περαιτέρω διείσδυση των ασφαλειών στην επιχειρηματική κοινότητα λόγω του οικονομικού περιβάλλοντος είναι περιορισμένα.

Στοιχεία έρευνας που πραγματοποίησε το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών το 2021 έδειξαν ότι μόλις το 1/3 των επιχειρήσεων κυρίως μικρών και πολύ μικρών είναι ασφαλισμένες.

Έτσι το ερώτημα που θα μπορούσε να διατυπωθεί είναι πως η εικόνα αυτή θα ήταν δυνατόν να αλλάξει και να αντιμετωπιστεί το φαινόμενο αυτό ώστε οι επιχειρήσεις να μην βρίσκονται εκτεθειμένες σε κινδύνους που μπορεί να πλήξουν ακόμα και τη βιωσιμότητά τους όταν εμφανιστούν.

Η κρίση η οποία έχει πλήξει κυρίως τις μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις έχει οδηγήσει ένα μεγάλο κομμάτι τους σε οικονομική αδυναμία να καλύψουν τις καθημερινές υποχρεώσεις τους ενώ παράλληλα έχουν συσσωρεύσει χρέη που αδυνατούν να αποπληρώσουν.

Ενδεικτικό είναι ότι 1 στις 2 επιχειρήσεις, σύμφωνα με την πρόσφατη έρευνα του Ινστιτούτου Μικρών Επιχειρήσεων της ΓΣΕΒΕΕ (ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ) αντιμετωπίζουν προβλήματα ρευστότητας, ενώ το 34,1% έχει πολλαπλές οφειλές.

Σε αυτό το δυσμενές περιβάλλον είναι δεδομένο ότι οι μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις αδυνατούν ακόμα και να σκεφτούν την ασφαλιστική τους κάλυψη. Όμως ταυτόχρονα σε ένα περιβάλλον που μεταβάλλεται διαρκώς από νέα δεδομένα που δημιουργούν οι παράλληλες κρίσεις και οι φυσικές καταστροφές που σημειώνονται με μεγάλη ένταση τα τελευταία χρόνια είναι επιβεβλημένο να διασφαλίζεται η συνέχεια και η προστασία των επιχειρήσεων.

Γίνεται λοιπόν παραδεκτό ότι οι συνθήκες λειτουργίας της αγοράς, επιτάσσουν όσο ποτέ άλλοτε υψηλή πρόβλεψη για το μέλλον και σε αυτή την κατεύθυνση εντάσσεται και η μέριμνα για τη διασφάλιση των επιχειρήσεων στο να μπορούν να αντιμετωπίζουν την οποιαδήποτε αντιξοότητα ενδέχεται να επιβραδύνει τη λειτουργία τους ή ακόμα και να απειλήσει να τη διακόψει.

Δεδομένων των συνθηκών λοιπόν ο μόνος τρόπος για να πάψουν μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις να βρίσκονται εκτός της ασφαλιστικής προστασίας είναι η ενίσχυση τους με εκείνα τα εργαλεία που θα τις διευκολύνουν να βρεθούν εντός.

Η θέσπιση από την πολιτεία κινήτρων για την ασφάλιση που να συνδέονται π.χ. με εκπτώσεις στη φορολογία θα αποτελούσε αναμφισβήτητα σημαντική διευκόλυνση καθώς θα έκανε πιο προσιτά τα ασφαλιστικά προϊόντα, ιδιαίτερα για τις μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις, και θα αύξανε το ενδιαφέρον ακόμα και για εκείνες που σήμερα δεν την περιλαμβάνουν στον σχεδιασμό τους.

Παράλληλα προς την κατεύθυνση της ενίσχυσης της ασφαλιστικής συνείδησης των επιχειρήσεων θα ήταν και ο σχεδιασμός ασφαλιστικών προϊόντων ευέλικτων στις ανάγκες τους ανάλογα με τον κλάδο δραστηριότητάς τους, προσαρμοσμένα στις απαιτήσεις που επιβάλλουν οι συνθήκες που διαμορφώνονται.

Ενώ και η τόνωση στον τομέα της ενημέρωσής τους ώστε να αντιμετωπιστεί η έλλειψη γνώσης που υπάρχει σήμερα και στερεί τις βάσεις για τη δημιουργία ασφαλιστικής συνείδησης θα ήταν ένα σημαντικό βήμα για την επόμενη ημέρα των επιχειρήσεων.

Tags: Broker's Time 70
Γιώργος Καββαθάς

Γιώργος Καββαθάς

Ο Γιώργος Καββαθάς είναι Πρόεδρος της Γενικής Συνομοσπονδίας Επαγγελματιών Βιοτεχνών και Εμπόρων Ελλάδας.

Next Post
Να αναπτυχθεί «κουλτούρα» ασφάλισης στη σύγχρονη επιχειρηματικότητα

Να αναπτυχθεί «κουλτούρα» ασφάλισης στη σύγχρονη επιχειρηματικότητα

  1. Broker’s Time 68
  2. Broker’s Time 67
  3. Broker’s Time 66
  4. Broker’s Time 65
  5. Broker’s Time 64
  6. Broker’s Time 63
  7. Broker’s Time 62
  8. Broker’s Time 61
  9. Broker’s Time 60
  10. Broker’s Time 59
  11. Broker’s Time 58
  12. Broker’s Time 57
  13. Broker’s Time 56
  14. Broker’s Time 55
  15. Broker’s Time 54
  16. Broker’s Time 53
  17. Broker’s Time 52
  18. Broker’s Time 51

Δημοφιλή Νέα

  • Το 2022 έτος ασφάλισης του εμπορίου

    Ας ισχύσει το αυτονόητο

    4 shares
    Share 2 Tweet 1
  • Μύθοι και αλήθειες για την ασφάλιση των κατοικιών

    4 shares
    Share 2 Tweet 1
  • Ο αγροτικός τομέας, το ΑΕΠ και το μέλλον της οικονομίας

    20 shares
    Share 8 Tweet 5
  • Πως η γεωπολιτική κρίση επηρέασε τις συναλλαγές

    3 shares
    Share 1 Tweet 1
  • Τα τρία βήματα στις ασφαλίσεις των Logistics

    37 shares
    Share 15 Tweet 9
Broker's Time

© 2019 Broker's Time Ιδιοκτησία ΣΕΜΑ

Επικοινωνία

  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Social Media

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Φαρμακοβιομηχανία
  • Ασφάλιση Ξενοδοχείων
  • Cyber Insurance
  • Μεγάλοι Κλινδυνοι
  • Ναυτασφαλίσεις
  • Γενικές Ασφαλίσεις
  • Αυτοκίνητο
  • Περιουσία
  • Υγεία

© 2019 Broker's Time Ιδιοκτησία ΣΕΜΑ

Login to your account below

Forgotten Password?

Fill the forms bellow to register

*By registering into our website, you agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.
All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Xρησιμοποιoύμε cookies για την ανάλυση της επισκεψιμότητας και τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Πολιτική Ιδιωτικότητας & Cookies.