• Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
Thursday, May 19, 2022
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Broker's Time
  • Επιχειρείν
  • Φαρμακοβιομηχανία
  • Ναυτασφαλίσεις
  • Ασφάλιση Ξενοδοχείων
  • Cyber Insurance
  • Logistics
  • Covid-19
  • Περιοδικό
    • All
    • Cyber Insurance
    • Απόψεις
    • Ασφάλειες
    • Ασφάλιση Ξενοδοχείων
    • Γενικές Ασφαλίσεις
    • Επιχειρείν
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    Τα πεδία βελτίωσης των σχέσεων συνεργασίας ασφαλιστικών εταιρειών & ιδιωτικών θεραπευτηρίων

    Τα πεδία βελτίωσης των σχέσεων συνεργασίας ασφαλιστικών εταιρειών & ιδιωτικών θεραπευτηρίων

    Ο διττός ρόλος του μεσίτη ασφαλίσεων στον κλάδο υγείας

    Ο διττός ρόλος του μεσίτη ασφαλίσεων στον κλάδο υγείας

    Το μέλλον της ιδιωτικής ασφάλισης μέσα από τα προϊόντα υγείας

    Το μέλλον της ιδιωτικής ασφάλισης μέσα από τα προϊόντα υγείας

    Η δοκιμασία της πανδημίας αλλάζει και την ασφάλιση υγείας

    Η δοκιμασία της πανδημίας αλλάζει και την ασφάλιση υγείας

    H αξία της πρόληψης μέσα από τα check-up

    H αξία της πρόληψης μέσα από τα check-up

    Στρατηγική και δράσεις στην εποχή του COVID-19

    Στρατηγική και δράσεις στην εποχή του COVID-19

    Trending Tags

    • Broker’s Time 68
    • Broker’s Time 67
    • Broker’s Time 66
    • Broker’s Time 65
    • Broker’s Time 64
    • Broker's Time 63
    • Broker’s Time 62
    • Broker's Time 61
    • Broker's Time 60
    • Broker's Time 59
    • Broker’s Time 58
    • Broker’s Time 57
    • Broker's Time 56
    • Broker's Time 55
    • Broker's Time 54
    • Broker's Time 53
    • Broker's Time 52
    • Broker's Time 51
    • Broker's Time 50
    • Broker's Time 49
    • Broker’s Time 64
    • Broker’s Time 63
    • Broker’s Time 61
    • Broker’s Time 60
    • Broker’s Time 59
    • Broker’s Time 58
    • Broker’s Time 57
    • Broker’s Time 56
  • Επιχειρείν
  • Φαρμακοβιομηχανία
  • Ναυτασφαλίσεις
  • Ασφάλιση Ξενοδοχείων
  • Cyber Insurance
  • Logistics
  • Covid-19
  • Περιοδικό
    • All
    • Cyber Insurance
    • Απόψεις
    • Ασφάλειες
    • Ασφάλιση Ξενοδοχείων
    • Γενικές Ασφαλίσεις
    • Επιχειρείν
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    Τα πεδία βελτίωσης των σχέσεων συνεργασίας ασφαλιστικών εταιρειών & ιδιωτικών θεραπευτηρίων

    Τα πεδία βελτίωσης των σχέσεων συνεργασίας ασφαλιστικών εταιρειών & ιδιωτικών θεραπευτηρίων

    Ο διττός ρόλος του μεσίτη ασφαλίσεων στον κλάδο υγείας

    Ο διττός ρόλος του μεσίτη ασφαλίσεων στον κλάδο υγείας

    Το μέλλον της ιδιωτικής ασφάλισης μέσα από τα προϊόντα υγείας

    Το μέλλον της ιδιωτικής ασφάλισης μέσα από τα προϊόντα υγείας

    Η δοκιμασία της πανδημίας αλλάζει και την ασφάλιση υγείας

    Η δοκιμασία της πανδημίας αλλάζει και την ασφάλιση υγείας

    H αξία της πρόληψης μέσα από τα check-up

    H αξία της πρόληψης μέσα από τα check-up

    Στρατηγική και δράσεις στην εποχή του COVID-19

    Στρατηγική και δράσεις στην εποχή του COVID-19

    Trending Tags

    • Broker’s Time 68
    • Broker’s Time 67
    • Broker’s Time 66
    • Broker’s Time 65
    • Broker’s Time 64
    • Broker's Time 63
    • Broker’s Time 62
    • Broker's Time 61
    • Broker's Time 60
    • Broker's Time 59
    • Broker’s Time 58
    • Broker’s Time 57
    • Broker's Time 56
    • Broker's Time 55
    • Broker's Time 54
    • Broker's Time 53
    • Broker's Time 52
    • Broker's Time 51
    • Broker's Time 50
    • Broker's Time 49
    • Broker’s Time 64
    • Broker’s Time 63
    • Broker’s Time 61
    • Broker’s Time 60
    • Broker’s Time 59
    • Broker’s Time 58
    • Broker’s Time 57
    • Broker’s Time 56
No Result
View All Result
Broker's Time
No Result
View All Result
Home Broker's Time 59

«Ασπίδα» κατά κακόβουλων πράξεων το Cyber Insurance

by Νίκος Γεωργόπουλος
May 25, 2020
in Broker's Time 59, Ασφάλειες, Ασφάλιση Ξενοδοχείων
0
«Ασπίδα»  κατά κακόβουλων  πράξεων το Cyber  Insurance

Photo by Marten Bjork on Unsplash

Share on FacebookShare on LinkedIn

O τουρισμός αποτελεί την βαριά βιομηχανία της χώρας. Η ανάπτυξή του είναι άμεσα συνδεδεμένη με την παροχή εξατομικευμένων υπηρεσιών.
Η παροχή εξατομικευμένων υπηρεσιών απαιτεί γνώση για τις προτιμήσεις του πελάτη, γνώση η οποία θα προέλθει από τη συλλογή και ανάλυση δεδομένων του.
Σύμφωνα με στοιχεία της έρευνας «Ξενοδοχεία 2020» της εταιρείας Grant Thornton, οι απαιτήσεις των πελατών εξελίσσονται τόσο γρήγορα όσο και η ίδια η τεχνολογία των κινητών μέσων.

Για να μπορέσουν τα ξενοδοχεία να διατηρήσουν και να αυξήσουν το πελατολόγιό τους θα πρέπει να επενδύσουν σε τεχνολογικές λύσεις και υπηρεσίες με τη βοήθεια των οποίων θα παρέχουν εξατομικευμένες υπηρεσίες φροντίζοντας παράλληλα την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων των πελατών τους.

Το πιο συχνό περιστατικό παραβίασης ασφάλειας αφορά προγράμματα ransomware

Νίκος Γεωργόπουλος, Cyber Risks Insurance Advisor MBA cyRM CDPO, Cromar Insurance Brokers LTD

Ο Γενικός Κανονισμός Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (GDPR)  απαιτεί από τις εταιρείες μεταξύ άλλων από τα ξενοδοχεία: να έχουν εκπαιδεύσει κατάλληλα το ανθρώπινο δυναμικό τους, να έχουν λάβει τα κατάλληλα μέτρα ασφαλείας, να έχουν δημιουργήσει τις αναγκαίες πολιτικές για την προστασία των πληροφοριών, να σχεδιάζουν προϊόντα και υπηρεσίες λαμβάνοντας υπόψη την προστασία της ιδιωτικότητας, να ενημερώνουν τις αρμόδιες αρχές εντός 72 ωρών από τον εντοπισμό συμβάντος παραβίασης συστημάτων και απώλειας δεδομένων και τους πελάτες των οποίων τα δεδομένα χάθηκαν, να έχουν ορίσει υπεύθυνο για την προστασία των δεδομένων (Data Protection Officer) όπου αυτό κρίνεται αναγκαίο, να έχουν πλάνο αντιμετώπισης περιστατικών παραβίασης συστημάτων και απώλειας δεδομένων (Incident Response Plan) και να αποζημιώνουν τους πελάτες των οποίων χάθηκαν τα δεδομένα τους και υπέστησαν ζημιά.

Επίσης προβλέπει πρόστιμα σε περιπτώσεις περιστατικών απώλειας προσωπικών δεδομένων τα οποία μπορούν να φθάσουν έως 4% του τζίρου ή €20 εκατ. όποιο από τα δύο είναι μεγαλύτερο ανάλογα με την σπουδαιότητα της παραβίασης.

Το πιο συχνό περιστατικό παραβίασης ασφάλειας που συμβαίνει στην ελληνική βιομηχανία της φιλοξενίας αφορά προγράμματα ransomware τα οποία κρυπτογραφούν τα αρχεία των επιχειρήσεων και οι κυβερνοεγκληματίες ζητούν πληρωμή λύτρων για την αποκρυπτογράφησή τους.

Ένα περιστατικό ransomware μπορεί να επηρεάσει τα συστήματα πληροφορικής που χρησιμοποιούν τα ξενοδοχεία να δημιουργήσει προβλήματα στη διαχείριση των κρατήσεων, την εξυπηρέτηση των πελατών τους και να οδηγήσει σε απώλεια εσόδων λόγω μη δυνατότητας λειτουργίας. Η μη ύπαρξη σωστών διαδικασιών ανάκτησης δεδομένων (backup) αναγκάζει τους επιχειρηματίες να καταβάλλουν λύτρα σε bitcoin με την αβεβαιότητα αν οι υπηρεσίες αποκρυπτογράφησης που παρέχουν οι κυβερνοεγληματίες λειτουργούν σωστά.

Τα παραδοσιακά ασφαλιστήρια που χρησιμοποιούνται για την ασφαλιστική κάλυψη των ξενοδοχειακών μονάδων δεν είναι πλέον αρκετά γιατί περιέχουν καλύψεις οι οποίες δεν μπορούν να ανταποκριθούν σε τέτοιο κίνδυνο, γιατί δεν σχεδιάστηκαν για αυτόν το σκοπό.
Η ασφάλιση Cyber Insurance αποτελεί ένα εργαλείο διαχείρισης κινδύνου και αποτελεσματικής διαχείρισης περιστατικών παραβίασης συστημάτων και απώλειας δεδομένων πελατών.

H Cromar ειδικά για την τουριστική βιομηχανία έχει δημιουργήσει την εκπαιδευτική μηχανή www.cybersecurehotel.gr στην οποία οι επιχειρηματίες που ασχολούνται με τον τουρισμό μπορούν να βρουν εκπαιδευτικό υλικό και οδηγίες για την διαχείριση περιστατικών παραβίασης ασφάλειας.

Tags: Broker's Time 59Ασφάλιση Ξενοδοχείων
Νίκος Γεωργόπουλος

Νίκος Γεωργόπουλος

Cyber Risks Insurance Advisor MBA cyRM CDPO, Cromar Insurance Brokers LTD

Next Post
Ασφαλής φιλοξενία

Ασφαλής φιλοξενία

  1. Broker’s Time 68
  2. Broker’s Time 67
  3. Broker’s Time 66
  4. Broker’s Time 65
  5. Broker’s Time 64
  6. Broker’s Time 63
  7. Broker’s Time 62
  8. Broker’s Time 61
  9. Broker’s Time 60
  10. Broker’s Time 59
  11. Broker’s Time 58
  12. Broker’s Time 57
  13. Broker’s Time 56
  14. Broker’s Time 55
  15. Broker’s Time 54
  16. Broker’s Time 53
  17. Broker’s Time 52
  18. Broker’s Time 51

Δημοφιλή Νέα

  • Το 2022 έτος ασφάλισης του εμπορίου

    …θα είμαστε όλοι κερδισμένοι

    17 shares
    Share 7 Tweet 4
  • Ασφάλιση κατοικίας

    5 shares
    Share 2 Tweet 1
  • Πρόληψη και δίκαιη αναζήτηση πόρων για αποκατάσταση ζημιών από φυσικές καταστροφές

    3 shares
    Share 1 Tweet 1
  • Η κρίση του COVID-19 κι οι επιπτώσεις της στον κλάδο της εστίασης

    9 shares
    Share 4 Tweet 2
  • Ο διττός ρόλος του μεσίτη ασφαλίσεων στον κλάδο υγείας

    8 shares
    Share 3 Tweet 2
Broker's Time

© 2019 Broker's Time Ιδιοκτησία ΣΕΜΑ

Επικοινωνία

  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Social Media

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Φαρμακοβιομηχανία
  • Ασφάλιση Ξενοδοχείων
  • Cyber Insurance
  • Μεγάλοι Κλινδυνοι
  • Ναυτασφαλίσεις
  • Γενικές Ασφαλίσεις
  • Αυτοκίνητο
  • Περιουσία
  • Υγεία

© 2019 Broker's Time Ιδιοκτησία ΣΕΜΑ

Login to your account below

Forgotten Password?

Fill the forms bellow to register

*By registering into our website, you agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.
All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Xρησιμοποιoύμε cookies για την ανάλυση της επισκεψιμότητας και τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Πολιτική Ιδιωτικότητας & Cookies.