• Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
Thursday, May 19, 2022
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Broker's Time
  • Επιχειρείν
  • Φαρμακοβιομηχανία
  • Ναυτασφαλίσεις
  • Ασφάλιση Ξενοδοχείων
  • Cyber Insurance
  • Logistics
  • Covid-19
  • Περιοδικό
    • All
    • Cyber Insurance
    • Απόψεις
    • Ασφάλειες
    • Ασφάλιση Ξενοδοχείων
    • Γενικές Ασφαλίσεις
    • Επιχειρείν
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    Τα πεδία βελτίωσης των σχέσεων συνεργασίας ασφαλιστικών εταιρειών & ιδιωτικών θεραπευτηρίων

    Τα πεδία βελτίωσης των σχέσεων συνεργασίας ασφαλιστικών εταιρειών & ιδιωτικών θεραπευτηρίων

    Ο διττός ρόλος του μεσίτη ασφαλίσεων στον κλάδο υγείας

    Ο διττός ρόλος του μεσίτη ασφαλίσεων στον κλάδο υγείας

    Το μέλλον της ιδιωτικής ασφάλισης μέσα από τα προϊόντα υγείας

    Το μέλλον της ιδιωτικής ασφάλισης μέσα από τα προϊόντα υγείας

    Η δοκιμασία της πανδημίας αλλάζει και την ασφάλιση υγείας

    Η δοκιμασία της πανδημίας αλλάζει και την ασφάλιση υγείας

    H αξία της πρόληψης μέσα από τα check-up

    H αξία της πρόληψης μέσα από τα check-up

    Στρατηγική και δράσεις στην εποχή του COVID-19

    Στρατηγική και δράσεις στην εποχή του COVID-19

    Trending Tags

    • Broker’s Time 68
    • Broker’s Time 67
    • Broker’s Time 66
    • Broker’s Time 65
    • Broker’s Time 64
    • Broker's Time 63
    • Broker’s Time 62
    • Broker's Time 61
    • Broker's Time 60
    • Broker's Time 59
    • Broker’s Time 58
    • Broker’s Time 57
    • Broker's Time 56
    • Broker's Time 55
    • Broker's Time 54
    • Broker's Time 53
    • Broker's Time 52
    • Broker's Time 51
    • Broker's Time 50
    • Broker's Time 49
    • Broker’s Time 64
    • Broker’s Time 63
    • Broker’s Time 61
    • Broker’s Time 60
    • Broker’s Time 59
    • Broker’s Time 58
    • Broker’s Time 57
    • Broker’s Time 56
  • Επιχειρείν
  • Φαρμακοβιομηχανία
  • Ναυτασφαλίσεις
  • Ασφάλιση Ξενοδοχείων
  • Cyber Insurance
  • Logistics
  • Covid-19
  • Περιοδικό
    • All
    • Cyber Insurance
    • Απόψεις
    • Ασφάλειες
    • Ασφάλιση Ξενοδοχείων
    • Γενικές Ασφαλίσεις
    • Επιχειρείν
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    Τα πεδία βελτίωσης των σχέσεων συνεργασίας ασφαλιστικών εταιρειών & ιδιωτικών θεραπευτηρίων

    Τα πεδία βελτίωσης των σχέσεων συνεργασίας ασφαλιστικών εταιρειών & ιδιωτικών θεραπευτηρίων

    Ο διττός ρόλος του μεσίτη ασφαλίσεων στον κλάδο υγείας

    Ο διττός ρόλος του μεσίτη ασφαλίσεων στον κλάδο υγείας

    Το μέλλον της ιδιωτικής ασφάλισης μέσα από τα προϊόντα υγείας

    Το μέλλον της ιδιωτικής ασφάλισης μέσα από τα προϊόντα υγείας

    Η δοκιμασία της πανδημίας αλλάζει και την ασφάλιση υγείας

    Η δοκιμασία της πανδημίας αλλάζει και την ασφάλιση υγείας

    H αξία της πρόληψης μέσα από τα check-up

    H αξία της πρόληψης μέσα από τα check-up

    Στρατηγική και δράσεις στην εποχή του COVID-19

    Στρατηγική και δράσεις στην εποχή του COVID-19

    Trending Tags

    • Broker’s Time 68
    • Broker’s Time 67
    • Broker’s Time 66
    • Broker’s Time 65
    • Broker’s Time 64
    • Broker's Time 63
    • Broker’s Time 62
    • Broker's Time 61
    • Broker's Time 60
    • Broker's Time 59
    • Broker’s Time 58
    • Broker’s Time 57
    • Broker's Time 56
    • Broker's Time 55
    • Broker's Time 54
    • Broker's Time 53
    • Broker's Time 52
    • Broker's Time 51
    • Broker's Time 50
    • Broker's Time 49
    • Broker’s Time 64
    • Broker’s Time 63
    • Broker’s Time 61
    • Broker’s Time 60
    • Broker’s Time 59
    • Broker’s Time 58
    • Broker’s Time 57
    • Broker’s Time 56
No Result
View All Result
Broker's Time
No Result
View All Result
Home Broker's Time 50

Η προσαρμογή του Μεσίτη στο νέο κανονιστικό πλαίσιο

by Broker's Time Editorial Team
May 17, 2020
in Broker's Time 50, Άρθρα Broker's Time
0
Share on FacebookShare on LinkedIn

Άρθρο του κ. Γιώργου Στόγια που δημοσιεύτηκε στο Broker’s Time 50*

*Ο κ. Στόγιας είναι Διευθύνων Σύμβουλος της Νέστωρ Συμβουλευτική ΑΕ

ΟΙ νέες Ευρωπαϊκές Οδηγίες, IDD (INSURANCE DISTRIBUTION DIRECTIVE), η IMD2 (INSURANCE MEDIATION DIRECTIVE), ο κανονισμός για την προστασία προσωπικών δεδομένων GDPR (GENERAL DATA PROTECTION REGULATION) και οι κανονισμοί της ΤΤΕ κ.λπ. αποτελούν πλέον ένα νέο δεδομένο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, το οποίο είναι σε διαδικασία συνεχών τροποποιήσεων.

Πρόσφατο παράδειγμα αποτελεί ο εκτελεστικός κανονισμός (ΕΕ) 2017/1469/11.08.2017, που επιβάλλει το τυποποιημένο έγγραφο πληροφοριών για το ασφαλιστικό προϊόν.

Η εναρμόνιση με το νέο κανονιστικό πλαίσιο καταλήγει στην εφαρμογή διεργασιών και πολιτικών που αφορούν σε οργανωτικά θέματα, τήρηση αρχείων, εσωτερικών επιθεωρήσεων, φυσικής και ηλεκτρονικής ασφάλειας δεδομένων.

Αποσκοπεί στην ενοποίηση της ευρωπαϊκής αγοράς με κοινές επαγγελματικές πρακτικές, αλλά, κυρίως, στην εφαρμογή νέων επαγγελματικών προτύπων, που αναβαθμίζουν την ασφαλιστική διαμεσολάβηση και διασφαλίζουν τους καταναλωτές.

Το νέο κανονιστικό πλαίσιο, εκτός των άλλων, θέτει τεχνικά και οργανωτικά ζητήματα που θα πρέπει να προσαρμοστούν στην εκάστοτε επιχείρηση, με κριτήρια το οικονομικό μέγεθος της επιχείρησης αλλά και το πλήθος των εργαζομένων ή συνεργατών που απασχολεί.

Ο επιχειρηματίας-μεσίτης καλείται, πέραν του επιχειρησιακού του έργου, να εφαρμόσει νέες λειτουργίες και να εμβαθύνει σε έννοιες όπως βασικές αρχές συστημάτων ποιότητας και οργάνωσης εργασίας, αλλά και να εφαρμόσει αρχές πολιτικής προστασίας προσωπικών δεδομένων.

Επομένως, τίθεται το ερώτημα ποιες είναι οι ενέργειες που θα πρέπει να κάνουν οι μεσίτες-επιχειρήσεις ώστε να συμμορφωθούν με τις απαιτήσεις αυτές και να είναι ομαλή η μετάβαση στο νέο καθεστώς;

Οι ενέργειες αυτές θα πρέπει να ιεραρχηθούν και να εφαρμοστούν χωρίς να επηρεάσουν την εργασιακή-επαγγελματική καθημερινότητα και χωρίς να αυξήσουν αδικαιολόγητα το λειτουργικό κόστος της επιχείρησης.

Άρα ο επιχειρηματίας-μεσίτης θα πρέπει:

  • Να ικανοποιήσει τις εξειδικευμένες απαιτήσεις του νέου κανονιστικού πλαισίου.
  • Να οργανώσει την ομαλή μετάβαση της επιχείρησής του στη νέα οργανωτική δομή.
  • Να παραμείνει αναπόσπαστος, ως επιχειρηματίας, στο κύριο αντικείμενο δραστηριότητας, που είναι η διαμεσολάβηση.
  • Να περιορίσει τα λειτουργικά έξοδα της εταιρείας του.
  • Να μην επιφορτίσει το υπάρχον προσωπικό της εταιρείας με νέες διαδικασίες εφαρμογής, αλλά να επωφεληθεί από τις διαδικασίες του νέου πλαισίου, όπως η διά βίου εκπαίδευση.
  • Οι επιχειρηματίες-μεσίτες καλούνται είτε να προσλάβουν εξειδικευμένο προσωπικό, το οποίο θα αναλύσει, αξιολογήσει και εφαρμόσει τις νέες τεχνικές και τα νέα οργανωτικά εργαλεία, παρακολουθώντας παράλληλα τις διεργασίες, είτε να αναθέσουν το έργο σε εξειδικευμένους εξωτερικούς συνεργάτες.

    Κατά συνθήκη, ανατίθενται σημαντικές μη βασικές λειτουργίες σε εξειδικευμένους παρόχους υπηρεσιών, ώστε να μπορεί η επιχείρηση να επικεντρωθεί στην καθαρά επιχειρησιακή της λειτουργία.

    Ήδη, σε πολύ μεγάλο ποσοστό, η πρακτική αυτή εφαρμόζεται σε δραστηριότητες όπως αυτές του λογιστηρίου, όπου δίδεται σε εξωτερικούς λογιστές, αποφορτίζοντας τον επιχειρηματία από το να ενημερώνεται συνεχώς για το φορολογικό πλαίσιο, το οποίο αλλάζει συνεχώς.

    Οι κανονισμοί και οι οδηγίες θα πρέπει να αντιμετωπιστούν ως πρόκληση, ως μια πρώτης τάξης ευκαιρία για οργάνωση με σύγχρονες τεχνικές και εργαλεία, ώστε η επικέντρωση στην κύρια δραστηριότητα να φέρει το στοιχείο προτίμησης που θα δώσει στον πελάτη την προστιθέμενη αξία που αναμένει από τον μεσίτη ασφαλίσεων που επέλεξε.

    Τα έως σήμερα δεδομένα έχουν αναδείξει πως τα κατάλληλα οργανωτικά εργαλεία και οι συνεργασίες με εξειδικευμένους εξωτερικούς συνεργάτες επιφέρουν άμεσα και λειτουργικά αποτελέσματα, αποφορτίζοντας την επιχείρηση από επιπρόσθετο βάρος και κόστος.

    Οι επιχειρηματίες-μεσίτες ασφαλίσεων έχουν αποδείξει πως αναγνωρίζουν τις ευκαιρίες, εντοπίζουν και αξιοποιούν τα εργαλεία που προσφέρει η αγορά ώστε να πληρούν όλες τις προδιαγραφές που θα τους διατηρήσουν στην κορυφή της διαμεσολάβησης.

    Tags: Broker's Time 50GDPR
    Broker's Time Editorial Team

    Broker's Time Editorial Team

    Next Post

    Στο επίκεντρο, και όχι στο περιθώριο, της πολιτικής σκέψης

    1. Broker’s Time 68
    2. Broker’s Time 67
    3. Broker’s Time 66
    4. Broker’s Time 65
    5. Broker’s Time 64
    6. Broker’s Time 63
    7. Broker’s Time 62
    8. Broker’s Time 61
    9. Broker’s Time 60
    10. Broker’s Time 59
    11. Broker’s Time 58
    12. Broker’s Time 57
    13. Broker’s Time 56
    14. Broker’s Time 55
    15. Broker’s Time 54
    16. Broker’s Time 53
    17. Broker’s Time 52
    18. Broker’s Time 51

    Δημοφιλή Νέα

    • Το 2022 έτος ασφάλισης του εμπορίου

      …θα είμαστε όλοι κερδισμένοι

      17 shares
      Share 7 Tweet 4
    • Ασφάλιση κατοικίας

      5 shares
      Share 2 Tweet 1
    • Πρόληψη και δίκαιη αναζήτηση πόρων για αποκατάσταση ζημιών από φυσικές καταστροφές

      3 shares
      Share 1 Tweet 1
    • Η κρίση του COVID-19 κι οι επιπτώσεις της στον κλάδο της εστίασης

      9 shares
      Share 4 Tweet 2
    • Ο διττός ρόλος του μεσίτη ασφαλίσεων στον κλάδο υγείας

      8 shares
      Share 3 Tweet 2
    Broker's Time

    © 2019 Broker's Time Ιδιοκτησία ΣΕΜΑ

    Επικοινωνία

    • Ποιοί Είμαστε
    • Διαφημιστείτε
    • Επικοινωνία

    Social Media

    No Result
    View All Result
    • Αρχική
    • Φαρμακοβιομηχανία
    • Ασφάλιση Ξενοδοχείων
    • Cyber Insurance
    • Μεγάλοι Κλινδυνοι
    • Ναυτασφαλίσεις
    • Γενικές Ασφαλίσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Περιουσία
    • Υγεία

    © 2019 Broker's Time Ιδιοκτησία ΣΕΜΑ

    Login to your account below

    Forgotten Password?

    Fill the forms bellow to register

    *By registering into our website, you agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.
    All fields are required. Log In

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    Log In
    Xρησιμοποιoύμε cookies για την ανάλυση της επισκεψιμότητας και τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Πολιτική Ιδιωτικότητας & Cookies.