• Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
Thursday, May 19, 2022
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Broker's Time
  • Επιχειρείν
  • Φαρμακοβιομηχανία
  • Ναυτασφαλίσεις
  • Ασφάλιση Ξενοδοχείων
  • Cyber Insurance
  • Logistics
  • Covid-19
  • Περιοδικό
    • All
    • Cyber Insurance
    • Απόψεις
    • Ασφάλειες
    • Ασφάλιση Ξενοδοχείων
    • Γενικές Ασφαλίσεις
    • Επιχειρείν
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    Τα πεδία βελτίωσης των σχέσεων συνεργασίας ασφαλιστικών εταιρειών & ιδιωτικών θεραπευτηρίων

    Τα πεδία βελτίωσης των σχέσεων συνεργασίας ασφαλιστικών εταιρειών & ιδιωτικών θεραπευτηρίων

    Ο διττός ρόλος του μεσίτη ασφαλίσεων στον κλάδο υγείας

    Ο διττός ρόλος του μεσίτη ασφαλίσεων στον κλάδο υγείας

    Το μέλλον της ιδιωτικής ασφάλισης μέσα από τα προϊόντα υγείας

    Το μέλλον της ιδιωτικής ασφάλισης μέσα από τα προϊόντα υγείας

    Η δοκιμασία της πανδημίας αλλάζει και την ασφάλιση υγείας

    Η δοκιμασία της πανδημίας αλλάζει και την ασφάλιση υγείας

    H αξία της πρόληψης μέσα από τα check-up

    H αξία της πρόληψης μέσα από τα check-up

    Στρατηγική και δράσεις στην εποχή του COVID-19

    Στρατηγική και δράσεις στην εποχή του COVID-19

    Trending Tags

    • Broker’s Time 68
    • Broker’s Time 67
    • Broker’s Time 66
    • Broker’s Time 65
    • Broker’s Time 64
    • Broker's Time 63
    • Broker’s Time 62
    • Broker's Time 61
    • Broker's Time 60
    • Broker's Time 59
    • Broker’s Time 58
    • Broker’s Time 57
    • Broker's Time 56
    • Broker's Time 55
    • Broker's Time 54
    • Broker's Time 53
    • Broker's Time 52
    • Broker's Time 51
    • Broker's Time 50
    • Broker's Time 49
    • Broker’s Time 64
    • Broker’s Time 63
    • Broker’s Time 61
    • Broker’s Time 60
    • Broker’s Time 59
    • Broker’s Time 58
    • Broker’s Time 57
    • Broker’s Time 56
  • Επιχειρείν
  • Φαρμακοβιομηχανία
  • Ναυτασφαλίσεις
  • Ασφάλιση Ξενοδοχείων
  • Cyber Insurance
  • Logistics
  • Covid-19
  • Περιοδικό
    • All
    • Cyber Insurance
    • Απόψεις
    • Ασφάλειες
    • Ασφάλιση Ξενοδοχείων
    • Γενικές Ασφαλίσεις
    • Επιχειρείν
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    Τα πεδία βελτίωσης των σχέσεων συνεργασίας ασφαλιστικών εταιρειών & ιδιωτικών θεραπευτηρίων

    Τα πεδία βελτίωσης των σχέσεων συνεργασίας ασφαλιστικών εταιρειών & ιδιωτικών θεραπευτηρίων

    Ο διττός ρόλος του μεσίτη ασφαλίσεων στον κλάδο υγείας

    Ο διττός ρόλος του μεσίτη ασφαλίσεων στον κλάδο υγείας

    Το μέλλον της ιδιωτικής ασφάλισης μέσα από τα προϊόντα υγείας

    Το μέλλον της ιδιωτικής ασφάλισης μέσα από τα προϊόντα υγείας

    Η δοκιμασία της πανδημίας αλλάζει και την ασφάλιση υγείας

    Η δοκιμασία της πανδημίας αλλάζει και την ασφάλιση υγείας

    H αξία της πρόληψης μέσα από τα check-up

    H αξία της πρόληψης μέσα από τα check-up

    Στρατηγική και δράσεις στην εποχή του COVID-19

    Στρατηγική και δράσεις στην εποχή του COVID-19

    Trending Tags

    • Broker’s Time 68
    • Broker’s Time 67
    • Broker’s Time 66
    • Broker’s Time 65
    • Broker’s Time 64
    • Broker's Time 63
    • Broker’s Time 62
    • Broker's Time 61
    • Broker's Time 60
    • Broker's Time 59
    • Broker’s Time 58
    • Broker’s Time 57
    • Broker's Time 56
    • Broker's Time 55
    • Broker's Time 54
    • Broker's Time 53
    • Broker's Time 52
    • Broker's Time 51
    • Broker's Time 50
    • Broker's Time 49
    • Broker’s Time 64
    • Broker’s Time 63
    • Broker’s Time 61
    • Broker’s Time 60
    • Broker’s Time 59
    • Broker’s Time 58
    • Broker’s Time 57
    • Broker’s Time 56
No Result
View All Result
Broker's Time
No Result
View All Result
Home Broker’s Time 63

Προς ένα phygital μοντέλο εργασίας

by Γιώργος Γκοτζαγεώργης
December 28, 2020
in Broker’s Time 63, Άρθρα Broker's Time
0
Προς ένα phygital μοντέλο εργασίας
Share on FacebookShare on LinkedIn

Η πρόσφατη κρίση που αρχικά χαρακτηρίστηκε ως υγειονομική, φαίνεται ξεκάθαρα ότι έχει «μεταλλαχθεί » σε ένα σύστημα κρίσεων, με άμεσες συνέπειες στην οικονομική, κοινωνική και πολιτική ζωή όλου του πλανήτη, με χαρακτηριστικά κυκλικότητας, γεγονός το οποίο υποστηρίζεται από τις διαδοχικές αναζωπυρώσεις των εστιών μόλυνσης παγκοσμίως. Σε αυτό το πλαίσιο, όλοι μας προσπαθούμε σταδιακά να προσαρμοστούμε σε μια νέα πραγματικότητα, διαφορετική από αυτή που είχαμε συνηθίσει και η οποία έχει αναδείξει νέες ανάγκες, ευκαιρίες και προτεραιότητες, μερικές από τις οποίες συνοψίζονται ακολούθως:

  • Η υγεία αποτελεί προτεραιότητα, η αυτάρκεια δίνει αίσθημα σιγουριάς και η εμπιστοσύνη είναι Νο1 ζητούμενο.
  • Αναζητούνται νέοι τρόποι κοινωνικής (δια)σύνδεσης.
  • Το online κερδίζει έδαφος.
  • Από τα brands ζητείται να συμβάλουν στη βελτίωση του κόσμου, υλοποιώντας εκτενείς δράσεις κοινωνικής υπευθυνότητας.

Ειδικά για τον Κλάδο μας, προκύπτει ότι η έλευση της πανδημίας, η συρρίκνωση του κοινωνικού κράτους στον τομέα της σύνταξης και η αύξηση της συχνότητας και της έντασης των φυσικών καταστροφών και των συνεπακόλουθων ζημιών που έχουν προκληθεί στις περιουσίες, ενισχύουν την ασφαλιστική συνείδηση των πολιτών. Ωστόσο, η ενισχυμένη ασφαλιστική συνείδηση αυξάνει και τις απαιτήσεις των καταναλωτών προς τη δημιουργία καινοτόμων προϊόντων. Ο σύγχρονος «ενδυναμωμένος» καταναλωτής είναι μια πρόκληση για τις ασφαλιστικές εταιρίες, καθώς είναι πιο ενημερωμένος για τις προσφορές και το επίπεδο εξυπηρέτησης των ανταγωνιστών και λιγότερο πιστός, άρα περισσότερο πρόθυμος να αλλάξει εταιρία. Για το λόγο αυτό, οι ασφαλιστικές εταιρείες έχουν ξεκινήσει να προσφέρουν εξατομικευμένα προϊόντα, βασιζόμενες σε στοιχεία συμπεριφορών και αγοραστικών προτιμήσεων των καταναλωτών, που συλλέγονται σε «πραγματικό χρόνο», μέσα από πολλαπλά κανάλια. Ταυτόχρονα, η αύξηση των ηλεκτρονικών συναλλαγών και η ταχύτητα «εξοικείωσης» με τον ψηφιακό κόσμο, ωθούν τις ασφαλιστικέ ς εταιρίες και τους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές στην υιοθέτηση phygital μοντέλου εργασίας, δηλαδή στην προσέγγιση και στην εξυπηρέτηση του υφιστάμενου και υποψήφιου πελάτη, τόσο φυσικά όσο και ψηφιακά. Αυτή η διαδικασία προσαρμογής, έχει οδηγήσει στη δημιουργία επαγγελματιών δύο ταχυτήτων, καθώς υπάρχουν αυτοί οι οποίοι έχουν αντιληφθεί ήδη την αλλαγή και προσαρμόζονται στα νέα δεδομένα και αυτοί που είτε δεν την αντιλαμβάνονται, είτε δεν αποφασίζουν να την αποδεχθούν. Οι πρώτοι είναι προφανές ότι κερδίζουν πολλαπλά, καθώς συνειδητοποιούν τις ευκολίες που παρέχει η τεχνολογία και ο ψηφιακός κόσμος και βλέπουν ήδη την καθημερινότητά τους να είναι ευκολότερη και τα αποτελέσματα της εργασίας τους πιο παραγωγικά.

Σε αυτό το πλαίσιο, οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις ενσωματώνουν άμεσα νέες τεχνολογίες και πολιτικές που στοχεύουν στην περαιτέρω ενίσχυση της ψηφιακής υποστήριξης των συνεργατών και των πελατών τους. Ειδικότερα, για τους συνεργάτες τους, δημιουργούν όλες τις υποδομές για να λειτουργούν απομακρυσμένα 24/7 σε όλο το φάσμα των εργασιών τους, ενώ για τους πελάτες τους επενδύουν στον τομέα της ψηφιακής εμπειρίας, δημιουργώντας μεταξύ άλλων υπηρεσίες ανέπαφων συναλλαγών (ηλεκτρονική διακίνηση εγγράφων, ανέπαφη συναλλαγή, ηλεκτρονική δήλωση και διαχείριση αποζημίωσης).

Ταυτόχρονα τα websites των ασφαλιστικών εταιριών αλλά και των Διαμεσολαβητών, εκσυγχρονίζονται και προσφέρουν αποτελεσματική ενημέρωση στο νέο κοινό καταναλωτώ ν που πλέον διαμορφώνεται και απαιτεί προϊόντα ειδικά φτιαγμένα για τις ανάγκες τους, με απλούς όρους, εύκολα και άμεσα στην απόκτηση και τέλος σε ανταγωνιστικέ ς τιμές. Αναμφίβολα λοιπόν, η πρόκληση της σημερινής εποχής είναι ότι θα πρέπει να ενημερώνουμε, να εξυπηρετούμε και να ικανοποιούμε τους υφιστάμενους και υποψήφιους πελάτες μας αποτελεσματικά, με όποιο τρόπο αυτοί επιθυμούν, αξιοποιώντας πλήρως την τεχνολογί α και τις ψηφιακέ ς ευκολίες.

Κλείνοντας, αξίζει να επισημάνουμε ότι αυτή την ιδιαίτερη περίοδο που διανύουμε, προτεραιότητα έχει η σωματική, πνευματική και ψυχική υγεία όλων μας! Και θα πρέπει να θυμόμαστε, ότι η ζωή δεν σταματάει, καθώς πολλές φορές στο παρελθόν η ανθρωπότητα έχει διαχειριστεί ανάλογες καταστάσεις, αλλά τελικά νίκησε. Το μέλλον είναι εδώ, είναι ψηφιακό και θα συνεχίσει να αναπτύσσεται γύρω από τον άνθρωπο και για λογαριασμό του ανθρώπου!

Tags: Broker's Time 63
Γιώργος Γκοτζαγεώργης

Γιώργος Γκοτζαγεώργης

Ο Γιώργος Γκοτζαγεώργης είναι Διευθυντής Marketing & Υποστήριξης Δικτύου Πωλήσεων, Ευρωπαϊκή Πίστη

Next Post
Internet

Οι γραμμές άμυνας και οι κίνδυνοι στον κυβερνοχώρο

  1. Broker’s Time 68
  2. Broker’s Time 67
  3. Broker’s Time 66
  4. Broker’s Time 65
  5. Broker’s Time 64
  6. Broker’s Time 63
  7. Broker’s Time 62
  8. Broker’s Time 61
  9. Broker’s Time 60
  10. Broker’s Time 59
  11. Broker’s Time 58
  12. Broker’s Time 57
  13. Broker’s Time 56
  14. Broker’s Time 55
  15. Broker’s Time 54
  16. Broker’s Time 53
  17. Broker’s Time 52
  18. Broker’s Time 51

Δημοφιλή Νέα

  • Το 2022 έτος ασφάλισης του εμπορίου

    …θα είμαστε όλοι κερδισμένοι

    17 shares
    Share 7 Tweet 4
  • Ασφάλιση κατοικίας

    5 shares
    Share 2 Tweet 1
  • Πρόληψη και δίκαιη αναζήτηση πόρων για αποκατάσταση ζημιών από φυσικές καταστροφές

    3 shares
    Share 1 Tweet 1
  • Η κρίση του COVID-19 κι οι επιπτώσεις της στον κλάδο της εστίασης

    9 shares
    Share 4 Tweet 2
  • Ο διττός ρόλος του μεσίτη ασφαλίσεων στον κλάδο υγείας

    8 shares
    Share 3 Tweet 2
Broker's Time

© 2019 Broker's Time Ιδιοκτησία ΣΕΜΑ

Επικοινωνία

  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Social Media

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Φαρμακοβιομηχανία
  • Ασφάλιση Ξενοδοχείων
  • Cyber Insurance
  • Μεγάλοι Κλινδυνοι
  • Ναυτασφαλίσεις
  • Γενικές Ασφαλίσεις
  • Αυτοκίνητο
  • Περιουσία
  • Υγεία

© 2019 Broker's Time Ιδιοκτησία ΣΕΜΑ

Login to your account below

Forgotten Password?

Fill the forms bellow to register

*By registering into our website, you agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.
All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Xρησιμοποιoύμε cookies για την ανάλυση της επισκεψιμότητας και τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Πολιτική Ιδιωτικότητας & Cookies.