• Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
Thursday, May 19, 2022
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Broker's Time
  • Επιχειρείν
  • Φαρμακοβιομηχανία
  • Ναυτασφαλίσεις
  • Ασφάλιση Ξενοδοχείων
  • Cyber Insurance
  • Logistics
  • Covid-19
  • Περιοδικό
    • All
    • Cyber Insurance
    • Απόψεις
    • Ασφάλειες
    • Ασφάλιση Ξενοδοχείων
    • Γενικές Ασφαλίσεις
    • Επιχειρείν
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    Τα πεδία βελτίωσης των σχέσεων συνεργασίας ασφαλιστικών εταιρειών & ιδιωτικών θεραπευτηρίων

    Τα πεδία βελτίωσης των σχέσεων συνεργασίας ασφαλιστικών εταιρειών & ιδιωτικών θεραπευτηρίων

    Ο διττός ρόλος του μεσίτη ασφαλίσεων στον κλάδο υγείας

    Ο διττός ρόλος του μεσίτη ασφαλίσεων στον κλάδο υγείας

    Το μέλλον της ιδιωτικής ασφάλισης μέσα από τα προϊόντα υγείας

    Το μέλλον της ιδιωτικής ασφάλισης μέσα από τα προϊόντα υγείας

    Η δοκιμασία της πανδημίας αλλάζει και την ασφάλιση υγείας

    Η δοκιμασία της πανδημίας αλλάζει και την ασφάλιση υγείας

    H αξία της πρόληψης μέσα από τα check-up

    H αξία της πρόληψης μέσα από τα check-up

    Στρατηγική και δράσεις στην εποχή του COVID-19

    Στρατηγική και δράσεις στην εποχή του COVID-19

    Trending Tags

    • Broker’s Time 68
    • Broker’s Time 67
    • Broker’s Time 66
    • Broker’s Time 65
    • Broker’s Time 64
    • Broker's Time 63
    • Broker’s Time 62
    • Broker's Time 61
    • Broker's Time 60
    • Broker's Time 59
    • Broker’s Time 58
    • Broker’s Time 57
    • Broker's Time 56
    • Broker's Time 55
    • Broker's Time 54
    • Broker's Time 53
    • Broker's Time 52
    • Broker's Time 51
    • Broker's Time 50
    • Broker's Time 49
    • Broker’s Time 64
    • Broker’s Time 63
    • Broker’s Time 61
    • Broker’s Time 60
    • Broker’s Time 59
    • Broker’s Time 58
    • Broker’s Time 57
    • Broker’s Time 56
  • Επιχειρείν
  • Φαρμακοβιομηχανία
  • Ναυτασφαλίσεις
  • Ασφάλιση Ξενοδοχείων
  • Cyber Insurance
  • Logistics
  • Covid-19
  • Περιοδικό
    • All
    • Cyber Insurance
    • Απόψεις
    • Ασφάλειες
    • Ασφάλιση Ξενοδοχείων
    • Γενικές Ασφαλίσεις
    • Επιχειρείν
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    Τα πεδία βελτίωσης των σχέσεων συνεργασίας ασφαλιστικών εταιρειών & ιδιωτικών θεραπευτηρίων

    Τα πεδία βελτίωσης των σχέσεων συνεργασίας ασφαλιστικών εταιρειών & ιδιωτικών θεραπευτηρίων

    Ο διττός ρόλος του μεσίτη ασφαλίσεων στον κλάδο υγείας

    Ο διττός ρόλος του μεσίτη ασφαλίσεων στον κλάδο υγείας

    Το μέλλον της ιδιωτικής ασφάλισης μέσα από τα προϊόντα υγείας

    Το μέλλον της ιδιωτικής ασφάλισης μέσα από τα προϊόντα υγείας

    Η δοκιμασία της πανδημίας αλλάζει και την ασφάλιση υγείας

    Η δοκιμασία της πανδημίας αλλάζει και την ασφάλιση υγείας

    H αξία της πρόληψης μέσα από τα check-up

    H αξία της πρόληψης μέσα από τα check-up

    Στρατηγική και δράσεις στην εποχή του COVID-19

    Στρατηγική και δράσεις στην εποχή του COVID-19

    Trending Tags

    • Broker’s Time 68
    • Broker’s Time 67
    • Broker’s Time 66
    • Broker’s Time 65
    • Broker’s Time 64
    • Broker's Time 63
    • Broker’s Time 62
    • Broker's Time 61
    • Broker's Time 60
    • Broker's Time 59
    • Broker’s Time 58
    • Broker’s Time 57
    • Broker's Time 56
    • Broker's Time 55
    • Broker's Time 54
    • Broker's Time 53
    • Broker's Time 52
    • Broker's Time 51
    • Broker's Time 50
    • Broker's Time 49
    • Broker’s Time 64
    • Broker’s Time 63
    • Broker’s Time 61
    • Broker’s Time 60
    • Broker’s Time 59
    • Broker’s Time 58
    • Broker’s Time 57
    • Broker’s Time 56
No Result
View All Result
Broker's Time
No Result
View All Result
Home Broker’s Time 63

Στρατηγική επιβίωσης ο ψηφιακός μετασχηματισμός

by it@moraxmedia.gr
December 28, 2020
in Broker’s Time 63, Άρθρα Broker's Time
0
artificial-intelligence
Share on FacebookShare on LinkedIn

Στην εποχή της ψηφιακής ανάπτυξης, η τεχνολογική πρόοδος έχει καταστεί στρατηγική επιλογή και προτεραιότητα για κάθε επιχείρηση, με στόχο να ανταποκριθεί στις αυξανόμενες προσδοκίες των καταναλωτών. Για τις ασφαλιστικές εταιρείες ο ψηφιακός μετασχηματισμός δεν αποτελεί επιχειρηματική απόφαση, αλλά στρατηγική επιβίωσης. Είναι αλήθεια, πως η ασφαλιστική αγορά καθυστέρησε να εφαρμόσει νέες τεχνολογίες σε σύγκριση με τις τράπεζες και άλλους παρόχους χρηματοοικονομικών υπηρεσιών. Ωστόσο, βρίσκεται σε γρήγορο και βαθύ μετασχηματισμό, καθοδηγούμενη από τον ανταγωνισμό και την επιτακτική ανάγκη βελτίωσης της εμπειρίας των πελατών. Για τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, οι νέες ψηφιακές δυνατότητες θα τους επιτρέψουν να βελτιώσουν τη διαδικασία πρόσκτησης εργασιών, να ενισχύσουν τις σχέσεις με τους πελάτες τους, με αποτέλεσμα να τους ικανοποιήσουν σε μεγαλύτερο βαθμό. Τελικά, οι συνεργάτες μας θα ενθαρρύνουν την αφοσίωση των πελατών σε μια όλο και πιο ανταγωνιστική αγορά.

Με τέτοιες μεγάλες αλλαγές και τόσα πολλά να διακυβεύονται στις μέρες μας, οι τεχνολογικές τάσεις που θα πρέπει να υιοθετηθούν από τις ασφαλιστικές εταιρίες είναι οι εξής:

Τεχνητή νοημοσύνη (Artificial intelligence AI)

Το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ προβλέπει ότι ο αντίκτυπος της τεχνητής νοημοσύνης μπορεί να είναι ριζοσπαστικός και μεταμορφωτικός. Ωστόσο, υπάρχουν πολλές παραλλαγές στους ορισμούς της τεχνητής νοημοσύνης. Ανεξάρτητα από αυτές τις παραλλαγές, η AI διαφοροποιεί τα παραδοσιακά λειτουργικά μοντέλα ασφάλισης. Μερικές περιπτώσεις χρήσης του AI:

  • Αναγνώριση προσώπου στην ανάληψη: Ο ασφαλιστικός κλάδος ήταν από τους πρώτους που χρησιμοποίησε τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου για να βελτιώσει τη διαδικασία ανάληψης. Αυτό έγινε τόσο με τη συνδυαστική χρήση τεχνολογίας αναγνώρισης προσώπου και τεχνικών gamification για τον εντοπισμό απειλητικών για τη ζωή συνηθειών, όσο και την πρόβλεψη της διάρκειας ζωής για χρήση στον υπολογισμό των ασφαλίστρων.
  • Εξατομικευμένη Εμπειρία Πελατών: Το chatbot που βασίζεται σε AI παρέχει μια ευχάριστη, αυτοματοποιημένη και εξατομικευμένη εμπειρία αγοράς με πολλές προοπτικές. Επίσης, έχει την δυνατότητα να δώσει μια γρήγορη απάντηση στα διάφορα ερωτήματα των πελατών.

Robotic Process Automation

Robotic Process Automation: Το RPA αυτοματοποιεί την καθημερινή ρουτίνα της Ασφαλιστικής Βιομηχανίας και έτσι μειώνει το φόρτο εργασίας και το κόστος των εργασιών, ενώ παράλληλα εξοικονομεί χρόνο, χρήμα και βελτιώνει την ικανοποίηση των πελατών.

  • Διακανονισμός αξιώσεων: Το RPA μειώνει τις διαδικασίες αξιώσεων – αποζημιώσεων, αυτοματοποιώντας τη διαδικασία συλλογής δεδομένων. Η εμπειρία μας δείχνει ότι η αυτόματη επεξεργασία εγγράφων και η εξαγωγή πληροφοριών από φόρμες αξιώσεων μπορούν να μειώσουν σημαντικά τους μέσους χρόνους επεξεργασίας.
  • Διαχείριση δεδομένων: Η μη αυτόματη συλλογή και εισαγωγή δεδομένων είναι μια επίπονη εργασία, η οποία θα μπορούσε να οδηγήσει σε ασυνέπειες και σφάλματα στη διαχείριση δεδομένων. Το RPA αυτοματοποιεί και απλοποιεί τις διαδικασίες διαχείρισης δεδομένων με υψηλές ταχύτητες.

Μεγάλα δεδομένα (Big Data) & προγνωστικά αναλυτικά στοιχεία (Predictive Analytics)

Κάθε μέρα δημιουργούνται εκθετικά τεράστιες ποσότητες δεδομένων. Τα Big Data και τα Advanced Analytics βοηθούν στη διαχείριση, ανάλυση και κατανόηση δεδομένων, καθώς και στην πραγματοποίηση προβλέψεων. Αυτά οδηγούν τις ασφαλιστικές εταιρείες στο να λαμβάνουν αποφάσεις “βάσει δεδομένων” με τους ακόλουθους τρόπους.

  • Analytical Insights: Οι λύσεις ανάλυσης δεδομένων παρέχουν πολύτιμες πληροφορίες από αυτά για καλύτερη ανάλυση κινδύνου, ενώ παρέχουν συστάσεις για τη βελτίωση διαδικασιών και την ενίσχυση της κερδοφορίας.
  • Διαχείριση αξιώσεων αποζημιώσεων: Προηγμένες τεχνικές ανάλυσης δεδομένων, όπως η προγνωστική ανάλυση, βοηθούν αποτελεσματικά στον εντοπισμό δόλιων αξιώσεων μέσω της χρήσης ανίχνευσης κειμένων, κανόνων και αναζητήσεων βάσης δεδομένων.
  • Απόκτηση πελατών: Το Data Analytics επιτρέπει στις ασφαλιστικές εταιρείες να γνωρίζουν, να κατανοούν, να αναλύουν τη συμπεριφορά των πελατών τους και να προσδιορίζουν μεθόδους, βάσει των οποίων καταλήγουν σε προσαρμοσμένες προσφορές για να πουλήσουν τα προϊόντα τους και να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη τους.

Machine Learning (ML)

Η ML μπορεί να προσφέρει βελτιωμένη ανάληψη, να μειώσει την απάτη σε δεδομένα αξιώσεων και να αποτρέψει κακόβουλες δραστηριότητες σε συστήματα πληρωμών. Τα εκπαιδευμένα μοντέλα ML μπορούν να βοηθήσουν στον εντοπισμό των πολιτικών που έχουν ακυρωθεί, των ανωμαλιών χρέωσης και της εξατομικευμένης προσφοράς.

  • Προγνωστική τιμολόγηση: Η σωστή τιμολόγηση είναι το κλειδί για την επιτυχία στον ασφαλιστικό κλάδο. Το παραδοσιακό μοντέλο ιστορικών δεδομένων μπορεί να αποδειχθεί πολύ επικίνδυνο. Τα νέα εργαλεία και οι τεχνικές που βασίζονται στην ML, βοηθούν τις ασφαλιστικές εταιρείες να οδηγηθούν στη σωστή τιμολόγηση και επιλογή κινδύνου για τους πελάτες τους, να διεκπεραιώνουν πιο γρήγορα αξιώσεις και να εντοπίζουν ενδεχόμενες απάτες.
  • Underwriting: Η τεχνολογία ML βοηθά στην επιτάχυνση της διαδικασίας ανάληψης. Η τεχνολογία συμβάλλει στην αυτοματοποίηση της διαδικασίας συλλογής δεδομένων και στην ακριβή παράδοση της εργασίας σε έγκαιρο χρόνο. Η τεχνολογία που βασίζεται στο ML, όπως η τηλεματική, χρησιμοποιεί δεδομένα ασφαλισμένων για να εκτιμήσει και να υπολογίσει σωστά τις χρεώσεις ασφαλίστρων.

Ο ασφαλιστικός κλάδος αντιμετωπίζει ταυτόχρονα δύο αλληλένδετες προκλήσεις. Ανοικοδόμηση της εμπιστοσύνης με τους πελάτες και εφαρμογή ψηφιακού μετασχηματισμού. Το δεύτερο μάλιστα, να αξιοποιείται ιδιαίτερα για την επίτευξη του πρώτου. Στο μέλλον, ασφαλιστικές εταιρίες που δεν θα επιθυμούν να εισαγάγουν νέες τεχνολογίες στην επιχείρησή τους, πιθανότατα θα αντιμετωπίσουν χαμηλή ανάπτυξη και μειωμένα κέρδη, ως αποτέλεσμα της αδυναμίας τους να ανταγωνιστούν άλλους πιο καινοτόμους παράγοντες στην αγορά.

Tags: Broker's Time 63
it@moraxmedia.gr

it@moraxmedia.gr

Next Post
Προς ένα phygital μοντέλο εργασίας

Προς ένα phygital μοντέλο εργασίας

  1. Broker’s Time 68
  2. Broker’s Time 67
  3. Broker’s Time 66
  4. Broker’s Time 65
  5. Broker’s Time 64
  6. Broker’s Time 63
  7. Broker’s Time 62
  8. Broker’s Time 61
  9. Broker’s Time 60
  10. Broker’s Time 59
  11. Broker’s Time 58
  12. Broker’s Time 57
  13. Broker’s Time 56
  14. Broker’s Time 55
  15. Broker’s Time 54
  16. Broker’s Time 53
  17. Broker’s Time 52
  18. Broker’s Time 51

Δημοφιλή Νέα

  • Το 2022 έτος ασφάλισης του εμπορίου

    …θα είμαστε όλοι κερδισμένοι

    17 shares
    Share 7 Tweet 4
  • Ασφάλιση κατοικίας

    5 shares
    Share 2 Tweet 1
  • Πρόληψη και δίκαιη αναζήτηση πόρων για αποκατάσταση ζημιών από φυσικές καταστροφές

    3 shares
    Share 1 Tweet 1
  • Η κρίση του COVID-19 κι οι επιπτώσεις της στον κλάδο της εστίασης

    9 shares
    Share 4 Tweet 2
  • Ο διττός ρόλος του μεσίτη ασφαλίσεων στον κλάδο υγείας

    8 shares
    Share 3 Tweet 2
Broker's Time

© 2019 Broker's Time Ιδιοκτησία ΣΕΜΑ

Επικοινωνία

  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Social Media

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Φαρμακοβιομηχανία
  • Ασφάλιση Ξενοδοχείων
  • Cyber Insurance
  • Μεγάλοι Κλινδυνοι
  • Ναυτασφαλίσεις
  • Γενικές Ασφαλίσεις
  • Αυτοκίνητο
  • Περιουσία
  • Υγεία

© 2019 Broker's Time Ιδιοκτησία ΣΕΜΑ

Login to your account below

Forgotten Password?

Fill the forms bellow to register

*By registering into our website, you agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.
All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Xρησιμοποιoύμε cookies για την ανάλυση της επισκεψιμότητας και τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Πολιτική Ιδιωτικότητας & Cookies.