Είναι γεγονός ότι η εξάπλωση της COVID-19 έφερε στην πρώτη γραμμή όλες τις υπηρεσίες υγείας ανά τον κόσμο, οδηγώντας σε μια νέα πραγματικότητα, που η διαμόρφωσή της είναι ακόμα σε εξέλιξη.
Ο Όμιλος Affidea, ο μεγαλύτερος φορέας παροχής υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας στην Ευρώπη, λειτουργώντας με γνώμονα τις αρχές που έθεσε από την πρώτη στιγμή της λειτουργίας του, απέδειξε ότι και στη δύσκολη αυτή εποχή της πανδημίας είναι διαρκώς στο πλευρό της ελληνικής κοινωνίας, της δημόσιας υγείας και των ασφαλιστικών εταιρειών.
Είναι σημαντική η προσφορά του Ομίλου Affidea στην πολιτεία κατά τη διάρκεια της πανδημίας, με σημαντικές πρωτοβουλίες για τη διατήρηση του υψηλού επιπέδου υπηρεσιών προς τους εξεταζόμενους, αλλά και προς τις συνεργαζόμενες ασφαλιστικές εταιρείες, μέσω της αδιάλειπτης λειτουργίας των διαγνωστικών κέντρων και την πλήρη εφαρμογή αυστηρών μέτρων για την υγιεινή και την ασφάλεια.
Με στρατηγική προτεραιότητα την ασφάλεια των εξεταζόμενων και των εργαζομένων του Ομίλου μας, προχωρήσαμε στην άμεση εφαρμογή ειδικών μέτρων από την έναρξη της υγειονομικής κρίσης, με βάση τις οδηγίες του υπουργείου Υγείας και του ΕΟΔΥ. Η δημιουργία ειδικά διαμορφωμένων χώρων εξυπηρέτησης, η επένδυση σε σύστημα αυτόματης θερμομέτρησης και εισόδου με σειρά προτεραιότητας, οι διαδικασίες αποστείρωσης είναι μερικά παραδείγματα.
Οι μονάδες του Ομίλου διαθέτουν σύγχρονο ιατρικό εξοπλισμό και τεχνολογία αιχμής που δίνει τη δυνατότητα να εκτελούνται εξειδικευμένες διαγνωστικές εξετάσεις, απεικονιστικές και βιοπαθολογικές, με μεγάλη ακρίβεια, αμεσότητα και αξιόπιστα αποτελέσματα, προσφέροντας ολοκληρωμένες υπηρεσίες στην αντιμετώπιση της πανδημίας και κάθε είδους πάθησης.
Με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους εξεταζόμενους, που μας εμπιστεύονται καθημερινά και ειδικά σε ευπαθείς ομάδες και χρονίως πάσχοντες ασθενείς, τους οποίους η υγειονομική κρίση κράτησε έξω από τα νοσοκομεία, ο Όμιλος Affidea προσφέρει ολοκληρωμένες κατ’ οίκον υπηρεσίες Νοσηλείας και Αιμοληψίας.
Αξιοποιώντας τις τεχνολογικές εξελίξεις της ψηφιακής εποχής, αναπροσαρμόσαμε πολλές λειτουργίες, ώστε οι εξεταζόμενοι να επισκέπτονται λιγότερες φορές τα διαγνωστικά κέντρα. Ενεργοποιήσαμε άμεσα τη δυνατότητα ηλεκτρονικών ραντεβού (online booking) μέσω της σελίδας μας. Ενεργοποιήσαμε τον Ψηφιακό Ιατρικό Φάκελο, που διευκολύνει την ηλεκτρονική αποστολή αποτελεσμάτων, βιοχημικών και απεικονιστικών, την άμεση πρόσβαση στα αποτελέσματα, αλλά και την δημιουργία ιστορικού ασθενούς.
Άλλωστε η ψηφιοποίηση των υπηρεσιών υγείας αναμένεται να αποτελέσει έναν από τους πιο σημαντικούς παράγοντες στο μετασχηματισμό του κλάδου της Υγείας τα επόμενα χρόνια και στον Όμιλο Affidea εργαζόμαστε, ώστε στο πεδίο αυτό να είμαστε οι πρωταγωνιστές.
Οι εταιρείες από την άλλη πλευρά, χρειάζεται να εγγυηθούν την ασφάλεια και την υγεία των εργαζομένων τους, παρέχοντας ασφαλή πρόσβαση στους χώρους εργασίας. Η Affidea διαδραματίζει σημαντικό ρόλο σε αυτή τη συγκυρία με τη διενέργεια ολοκληρωμένων διαγνωστικών εξετάσεων στη μάχη κατά του κορωνοϊού και συγκεκριμένα μοριακό έλεγχο, rapid test και τεστ αντισωμάτων μετά τον εμβολιασμό ή στις ομάδες που έχουν νοσήσει.
Ουσιαστική όμως, είναι και η προσφορά του Ομίλου στην ασφαλιστική αγορά και τους ασφαλισμένους. Ενδεικτικά αναφέρουμε, ότι σε συνεργασία με τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρείες, η Affidea βρίσκεται δίπλα σε ασφαλισμένους που νόσησαν από τον κορωνοϊό και βγήκαν νικητές, προσφέροντάς τους τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν τις εξετάσεις που δικαιούνται μέσω του εξωνοσοκομειακού προγράμματος, χωρίς να επιβαρύνονται με συμμετοχή ή από τον υπολογισμό του ανώτατου πλαφόν, που έχουν στο πρόγραμμά τους για εξετάσεις.
Συμβολική κίνηση αλληλεγγύης πραγματοποίησε επίσης με την προσφορά τεστ αντισωμάτων στο προσωπικό των ασφαλιστικών εταιρειών, με τις οποίες διατηρεί μακροχρόνια συνεργασία. Ακόμη μια σημαντική πρωτοβουλία, κατά τη διάρκεια της πανδημίας, είναι αυτή της παροχής ιατρικών υπηρεσιών μέσω τηλεδιάσκεψης. Πραγματοποιήθηκαν webinar σε περίπου 40 εταιρείες, σε συνεργασία με μια διεπιστημονική ομάδα, που συστήθηκε αποκλειστικά για αυτόν τον σκοπό, με στόχο την ενημέρωση, την πρόληψη και την ευαισθητοποίηση σχετικά με τα βασικά μέτρα ασφαλούς επιστροφής στην εργασία και απώτερο σκοπό την ενίσχυση της σχέσης μας με τις ασφαλιστικές και άλλες μεγάλες εταιρείες στην Ελλάδα.
Επιπλέον, σε συνεργασία με ασφαλιστική εταιρεία, προχωρήσαμε με μια επιπρόσθετη παροχή ιατρικών υπηρεσιών σε ασφαλιστικά συμβόλαια πελατών της, παρέχοντας προνομιακές τιμές σε tailor-made προγράμματα.
Αξίζει να σημειωθεί, πως η ανάπτυξη και η επέκταση του Ομίλου Affidea συνεχίζεται σταθερά καθ’ όλη τη διάρκεια πανδημίας. Άνοιξαν νέα διαγνωστικά κέντρα στην Καλλιθέα και στον Άλιμο, εξυπηρετώντας περισσότερους ασφαλισμένους ασφαλιστικών εταιρειών και συμπολίτες μας. Ολοκληρώθηκε η μετεγκατάσταση του Affidea Central σε έναν χώρο υψηλών προδιαγραφών στην πλατεία Μαβίλη, όπου κάθε ασθενής έχει τη δυνατότητα να λάβει πολλαπλά επίπεδα ιατρικής φροντίδας. Με νέα ιατρεία και υπηρεσίες επεκτάθηκε η μονάδα υγείας στην Κηφισιά, εγκαθιστώντας ένα πρωτοποριακό και μοναδικό στη χώρα μας, μηχάνημα για κολονοσκόπηση και γαστροσκόπηση, ενώ με την εξαγορά των Δερματολογικών Κέντρων CityMed σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, προστέθηκε στο δίκτυο του Ομίλου σημαντική τεχνογνωσία και εξειδίκευση στο χώρο της Δερματολογίας.
Παράλληλα, σε πλήρη εξέλιξη με αδιάκοπο ρυθμό βρίσκεται το πρόγραμμα αλλαγής του ιατρικού εξοπλισμού σε όλο το δίκτυο, με στόχο την πλέον αξιόπιστη απεικόνιση σε ελάχιστο χρόνο εξέτασης, με το πρόγραμμα Dose Excellence που εφαρμόζουμε.
Με όλες αυτές τις επενδύσεις και πρωτοβουλίες γίνεται σαφής η δέσμευσή μας στην αναπτυξιακή προοπτική. Διευρύνουμε το πεδίο δράσης μας, ενδυναμώνουμε περαιτέρω το υψηλό επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών μας, λειτουργούμε με σεβασμό στον εξεταζόμενο, που μας εμπιστεύεται την υγεία του, με μοναδικό στόχο τα χαμόγελα των ανθρώπων όταν επιστρέφουν στην καθημερινότητά τους.