• Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
Tuesday, May 20, 2025
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Broker's Time
  • Επιχειρείν
  • Φαρμακοβιομηχανία
  • Ναυτασφαλίσεις
  • Ασφάλιση Ξενοδοχείων
  • Cyber Insurance
  • Logistics
  • Covid-19
  • Περιοδικό
    • All
    • Cyber Insurance
    • Απόψεις
    • Ασφάλειες
    • Ασφάλιση Ξενοδοχείων
    • Γενικές Ασφαλίσεις
    • Επιχειρείν
    • Σύνταξη
    • Υγεία

    ΝΝ Hellas: Πάνω από 40 χρόνια καινοτομίας και αξιοπιστίας

    Τα πεδία βελτίωσης των σχέσεων συνεργασίας ασφαλιστικών εταιρειών & ιδιωτικών θεραπευτηρίων

    Τα πεδία βελτίωσης των σχέσεων συνεργασίας ασφαλιστικών εταιρειών & ιδιωτικών θεραπευτηρίων

    Ο διττός ρόλος του μεσίτη ασφαλίσεων στον κλάδο υγείας

    Ο διττός ρόλος του μεσίτη ασφαλίσεων στον κλάδο υγείας

    Το μέλλον της ιδιωτικής ασφάλισης μέσα από τα προϊόντα υγείας

    Το μέλλον της ιδιωτικής ασφάλισης μέσα από τα προϊόντα υγείας

    Η δοκιμασία της πανδημίας αλλάζει και την ασφάλιση υγείας

    Η δοκιμασία της πανδημίας αλλάζει και την ασφάλιση υγείας

    H αξία της πρόληψης μέσα από τα check-up

    H αξία της πρόληψης μέσα από τα check-up

    Trending Tags

    • Broker’s Time 78
    • Broker’s Time 77
    • Broker’s Time 76
    • Broker’s Time 75
    • Broker’s Time 74
    • Broker’s Time 73
    • Broker’s Time 72
    • Broker’s Time 71
    • Broker's Time 70
    • Broker's Time 69
    • Broker’s Time 68
    • Broker’s Time 67
    • Broker’s Time 64
    • Broker’s Time 63
    • Broker’s Time 61
    • Broker’s Time 60
    • Broker’s Time 59
    • Broker’s Time 58
    • Broker’s Time 57
    • Broker’s Time 56
  • Επιχειρείν
  • Φαρμακοβιομηχανία
  • Ναυτασφαλίσεις
  • Ασφάλιση Ξενοδοχείων
  • Cyber Insurance
  • Logistics
  • Covid-19
  • Περιοδικό
    • All
    • Cyber Insurance
    • Απόψεις
    • Ασφάλειες
    • Ασφάλιση Ξενοδοχείων
    • Γενικές Ασφαλίσεις
    • Επιχειρείν
    • Σύνταξη
    • Υγεία

    ΝΝ Hellas: Πάνω από 40 χρόνια καινοτομίας και αξιοπιστίας

    Τα πεδία βελτίωσης των σχέσεων συνεργασίας ασφαλιστικών εταιρειών & ιδιωτικών θεραπευτηρίων

    Τα πεδία βελτίωσης των σχέσεων συνεργασίας ασφαλιστικών εταιρειών & ιδιωτικών θεραπευτηρίων

    Ο διττός ρόλος του μεσίτη ασφαλίσεων στον κλάδο υγείας

    Ο διττός ρόλος του μεσίτη ασφαλίσεων στον κλάδο υγείας

    Το μέλλον της ιδιωτικής ασφάλισης μέσα από τα προϊόντα υγείας

    Το μέλλον της ιδιωτικής ασφάλισης μέσα από τα προϊόντα υγείας

    Η δοκιμασία της πανδημίας αλλάζει και την ασφάλιση υγείας

    Η δοκιμασία της πανδημίας αλλάζει και την ασφάλιση υγείας

    H αξία της πρόληψης μέσα από τα check-up

    H αξία της πρόληψης μέσα από τα check-up

    Trending Tags

    • Broker’s Time 78
    • Broker’s Time 77
    • Broker’s Time 76
    • Broker’s Time 75
    • Broker’s Time 74
    • Broker’s Time 73
    • Broker’s Time 72
    • Broker’s Time 71
    • Broker's Time 70
    • Broker's Time 69
    • Broker’s Time 68
    • Broker’s Time 67
    • Broker’s Time 64
    • Broker’s Time 63
    • Broker’s Time 61
    • Broker’s Time 60
    • Broker’s Time 59
    • Broker’s Time 58
    • Broker’s Time 57
    • Broker’s Time 56
No Result
View All Result
Broker's Time
No Result
View All Result
Home Broker's Time 66

Τα πεδία βελτίωσης των σχέσεων συνεργασίας ασφαλιστικών εταιρειών & ιδιωτικών θεραπευτηρίων

by Δημήτρης Αποστολίδης
February 23, 2022
in Broker's Time 66, Άρθρα Broker's Time, Υγεία
0
Τα πεδία βελτίωσης των σχέσεων συνεργασίας ασφαλιστικών εταιρειών & ιδιωτικών θεραπευτηρίων
Share on FacebookShare on LinkedIn

Η ασφαλιστική βιομηχανία ήταν και είναι ακόμα περισσότερο τα τελευταία χρόνια ο βασικότερος στρατηγικός συνεργάτης των ιδιωτικών θεραπευτηρίων παγκοσμίως. Από την άλλη μεριά η ποιοτική προσέγγιση με εξειδικευμένα προϊόντα υγείας υιοθετώντας χαρακτηριστικά ελεύθερης βούλησης των ασφαλιστικών εταιριών, δεν μπορεί παρά να είναι συνδεδεμένη με τις κλινικές και τα κάθε είδους ιδρύματα υγείας ιδιωτικής πρωτοβουλίας.

Στους πολίτες δίνεται η δυνατότητα να επιλέξουν ενισχυτικά ένα ιδιωτικό πρόγραμμα υγείας ώστε να ισορροπήσουν ανάμεσα στη δημόσια ασφάλιση η οποία εξυπηρετεί τις βασικές τους ανάγκες ενισχυόμενοι με λύσεις που τους επιτρέπουν να έχουν ελευθερία κινήσεων σε θέματα ξενοδοχειακής υποδομής, επιλογής ιατρικού προσωπικού και εξειδικευμένης ιατρικής τεχνολογίας.

Τι σχέση υπάρχει σήμερα όσον αφορά τη συνεργασία αυτών των τριών;

Η συνεργασία με απευθείας τρόπο πληρωμής όλων των νοσοκομειακών εξόδων σε προγράμματα δύο ταχυτήτων της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς, αποτελεί μία χρήσιμη για όλους όσο και καθιερωμένη τακτική εδώ και αρκετό καιρό. Τα νοσοκομειακά προγράμματα της ελληνικής αγοράς κατατάσσονται σε δύο κατηγορίες. Αυτά που παρέχουν υπηρεσίες υγείας σε συγκεκριμένο δίκτυο νοσηλευτικών ιδρυμάτων (capitation ή τα κατά κεφαλή αποζημίωσης) και τα ανοιχτά προγράμματα ελεύθερης επιλογής με συμφωνημένες πολλαπλές συμβάσεις. Από την άλλη μεριά, είναι διαθέσιμα τα προγράμματα υγείας διεθνών ασφαλιστικών εταιριών τα οποία δίνουν μία ελευθερία κινήσεων προς όλες τις ιδιωτικές κλινικές χωρίς ως επί το πλείστον συμφωνημένες συμβάσεις για τις ιατρικές αμοιβές και τα νοσήλια.

Ποιο είναι το υπαρκτό θετικό πλαίσιο;

  • Οι λύσεις εστιασμένων προγραμμάτων υγείας φιλικά διατεθειμένων σε ομάδες ανθρώπων που αντιμετωπίζουν χρόνια νοσήματα αποτελεί μία καινοτόμα παρέμβαση τα τελευταία χρόνια, διευκολύνοντας τη διεύρυνση και αυτού του ειδικού πελατολογίου.
  • Η διεκπεραίωση από τα λογιστήρια των ιδιωτικών νοσοκομείων και της συμμετοχής του δημοσίου φορέα, μειώνει την ταλαιπωρία του πολίτη και παράλληλα εξασφαλίζει τον απευθείας εισπρακτικό έλεγχο.
  • Οι πολλές λύσεις συνασφάλισης με οικονομικότερο ασφάλιστρο για τους πολίτες αποτελούν πλεονέκτημα για όλες τις εισοδηματικές τάξεις.
  • Η ικανή τριμερής διαμεσολάβηση από εξειδικευμένους μεσίτες ασφαλίσεων του κλάδου προσδίδει στον εκκολαπτόμενο πελάτη το τρίπτυχο υπηρεσιών που χρειάζεται, ανεξαρτησία, εξειδίκευση και εμπεριστατωμένη πληροφόρηση, με παράλληλη on time καθοριστική εμπλοκή σε ενδεχόμενες αποζημιώσεις με τη χρήση και της τεχνολογίας.
  • Το ξέσπασμα της πανδημίας έχει εντάξει πιο δυναμικά το ρόλο της απομακρυσμένης συνεργασίας μέσω των διαδικτυακών πλατφορμών (τηλεϊατρική) όπου αυτό έχει σαν αποτέλεσμα τη μείωση του κόστους και την ταχύτητα των διαδικασιών. Αυτή η νέα μορφή προσέγγισης και εργασίας τόσο από μεριάς διαμεσολαβητών όσο και από μεριάς ασφαλιστικών εταιριών και εμπλεκομένων επαγγελματιών υγείας μπορεί να καταφέρει μία ξεκάθαρη οικονομία κλίμακος, η οποία είναι χρήσιμη για όλους, πελάτες, ασφαλιστικές εταιρίες, νοσηλευτικά ιδρύματα.
  • Η ωρίμανση κατανόησης από μεριάς του κράτους για τον ενισχυτικό ρόλο και τη λύση που μπορεί να δώσει η ιδιωτική ασφάλιση στο εν γένει σύστημα υγείας, κινείται σε ικανοποιητικό επίπεδο.

Ποια είναι τα σημεία που πρέπει να προσεχθούν, να βελτιωθούν και μερικά να απαλειφθούν;

  • Το εμπλεκόμενο προσωπικό το οποίο δέχεται την πρώτη κρούση για τη σωστή κατεύθυνση του ασφαλισμένου πολίτη δηλαδή τα call centers και τα λογιστήρια των νοσηλευτικών ιδρυμάτων επιβάλλεται να κατέχει μία πιο άρτια ενημέρωση στο γνωστικό αντικείμενο των συμφωνημένων συμβάσεων.
  • Η βελτίωση της οργάνωσης και του εσωτερικού πλαισίου συνεννόησης τμημάτων αποζημιώσεων κλάδου υγείας, λογιστηρίων νοσηλευτικών ιδρυμάτων και ενδιάμεσων διαχειριστών εγκριτικού πλαισίου αποζημίωσης.
  • Η υπεύθυνη στάση και γνώση σε βάθος των διαμεσολαβητών σε όρους προγραμμάτων υγείας και διαδικασιών αποζημιώσεων με σκοπό την επίτευξη έγκυρων συμβουλών και τη συνεννόηση, η οποία θα αναβαθμίσει τον πρωτεύοντα ρόλο του που πρέπει να κατέχει ο εξειδικευμένος μεσίτης ασφαλίσεων.
  • Ο περιορισμός του φαινομένου, κυρίως στα μεγάλα και γνωστά ιδιωτικά νοσηλευτικά ιδρύματα, όπου οι συνεργαζόμενοι γιατροί δεν επιθυμούν επ’ ουδενί λόγω να τεθούν υπό έλεγχο οι αμοιβές τους. Σ’ αυτό το κομμάτι, για να είμαστε ακριβοδίκαιοι, πρέπει και οι ασφαλιστικές εταιρίες να βελτιώσουν τους πίνακες αμοιβών όπως και να επιταχύνουν το πλαίσιο των εκκαθαρίσεων των αποζημιώσεων ή να προτείνονται λύσεις αναβαθμισμένων αμοιβών. Αυτό είναι ίσως από τα μεγαλύτερα προβλήματα που οδηγούν τους καταναλωτές στην ακύρωση των συμβολαίων τους.
  • Η οριοθέτηση κάθετου θεσμικού πλαισίου από τις διοικήσεις των νοσηλευτικών ιδρυμάτων με βούληση επιβολής συμμόρφωσης του συνεργαζόμενου ιατρικού προσωπικού και των επισκεπτών ιατρών.
  • Η ύπαρξη ενός και μοναδικού τιμοκαταλόγου κόστους νοσηλίων ανά κατηγορία κατατεθειμένου στην Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών για τους πελάτες χωρίς ασφαλιστήριο συμβόλαιο θα βοηθήσει ώστε τουλάχιστον να λειανθούν οι μεγάλες διαφορές στις συμφωνημένες συμβάσεις μεταξύ των ασφαλιστικών εταιριών.

Το περιθώριο ανάπτυξης της ιδιωτικής ασφάλισης υγείας στη χώρα μας, όπου ο πολίτης δαπανά περίπου το διπλάσιο του εισοδήματος του, σε σχέση μ’ έναν Ευρωπαίο πολίτη, αντιλαμβάνεται κανείς ότι είναι εξαιρετικά εξελίξιμο.

Αν συνυπολογίσει κανείς ότι υπάρχουν τεράστια ποιοτικά περιθώρια ένταξης στην ελληνική ασφαλιστική βιομηχανία διαβαθμισμένων προγραμμάτων υγείας με χαρακτηριστικά ελευθερίας που διέπουν διεθνείς ασφαλιστικές συμβάσεις, παράλληλα με την προσαρμογή ειδικών καινοτόμων υπηρεσιών σε επίπεδο πρόληψης, θα αντιληφθεί τις προοπτικές ανάπτυξης που «κρύβει» ο κλάδος.

Tags: Broker’s Time 66
Δημήτρης Αποστολίδης

Δημήτρης Αποστολίδης

Ο Δημήτρης Αποστολίδης είναι CEO της Infomax Insurance Brokers.

Next Post
Ταχύτατη προσαρμογή στον ψηφιακό μετασχηματισμό

«Επαυξημένη πραγματικότητα» Ένας νέος ψηφιακός κόσμος γεννήθηκε

  1. Broker’s Time 68
  2. Broker’s Time 67
  3. Broker’s Time 66
  4. Broker’s Time 65
  5. Broker’s Time 64
  6. Broker’s Time 63
  7. Broker’s Time 62
  8. Broker’s Time 61
  9. Broker’s Time 60
  10. Broker’s Time 59
  11. Broker’s Time 58
  12. Broker’s Time 57
  13. Broker’s Time 56
  14. Broker’s Time 55
  15. Broker’s Time 54
  16. Broker’s Time 53
  17. Broker’s Time 52
  18. Broker’s Time 51

Δημοφιλή Νέα

  • Συνέντευξη: Φιλίππα Μιχάλη, Πρόεδρος ΔΣ & Διευθύνουσα Σύμβουλος, NN Hellas «Οι προοπτικές για το 2025 είναι θετικές, όμως η αλήθεια είναι ότι οι Έλληνες συνεχίζουν να είναι υπασφαλισμένοι»

    Συνέντευξη: Φιλίππα Μιχάλη, Πρόεδρος ΔΣ & Διευθύνουσα Σύμβουλος, NN Hellas «Οι προοπτικές για το 2025 είναι θετικές, όμως η αλήθεια είναι ότι οι Έλληνες συνεχίζουν να είναι υπασφαλισμένοι»

    6 shares
    Share 2 Tweet 2
  • Ασφάλιση σεισμού για κτήρια που κατασκευάστηκαν νωρίτερα του έτους 1960. Ο Δευτεροβάθμιος προσεισμικός έλεγχος του ΟΑΣΠ ως “οιονεί” στατική μελέτη και προτεινόμενη μέθοδος προ-ασφαλιστικού ελέγχου.

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η πρόκληση είναι να δημιουργήσουμε προϊόντα που δεν θα θυσιάζουν την ποιότητα

    2 shares
    Share 1 Tweet 1
  • Συνέντευξη: Παύλος Αχής, Υπεύθυνος Διαχείρισης Κινδύνων, Ορίζων Ασφαλιστική «Οι προοπτικές για περαιτέρω εξέλιξη του κλάδου είναι παραπάνω από θετικές»

    2 shares
    Share 1 Tweet 1
  • Όμιλος Ν. Δασκαλαντωνάκη Grecotel: Ο ηγέτης του Ελληνικού Τουρισμού

    77 shares
    Share 31 Tweet 19
Broker's Time

© 2019 Broker's Time Ιδιοκτησία ΣΕΜΑ

Επικοινωνία

  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Social Media

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Φαρμακοβιομηχανία
  • Ασφάλιση Ξενοδοχείων
  • Cyber Insurance
  • Μεγάλοι Κλινδυνοι
  • Ναυτασφαλίσεις
  • Γενικές Ασφαλίσεις
  • Αυτοκίνητο
  • Περιουσία
  • Υγεία

© 2019 Broker's Time Ιδιοκτησία ΣΕΜΑ

Login to your account below

Forgotten Password?

Fill the forms bellow to register

*By registering into our website, you agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.
All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Xρησιμοποιoύμε cookies για την ανάλυση της επισκεψιμότητας και τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Πολιτική Ιδιωτικότητας & Cookies.