• Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
Tuesday, February 7, 2023
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Broker's Time
  • Επιχειρείν
  • Φαρμακοβιομηχανία
  • Ναυτασφαλίσεις
  • Ασφάλιση Ξενοδοχείων
  • Cyber Insurance
  • Logistics
  • Covid-19
  • Περιοδικό
    • All
    • Cyber Insurance
    • Απόψεις
    • Ασφάλειες
    • Ασφάλιση Ξενοδοχείων
    • Γενικές Ασφαλίσεις
    • Επιχειρείν
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    Τα πεδία βελτίωσης των σχέσεων συνεργασίας ασφαλιστικών εταιρειών & ιδιωτικών θεραπευτηρίων

    Τα πεδία βελτίωσης των σχέσεων συνεργασίας ασφαλιστικών εταιρειών & ιδιωτικών θεραπευτηρίων

    Ο διττός ρόλος του μεσίτη ασφαλίσεων στον κλάδο υγείας

    Ο διττός ρόλος του μεσίτη ασφαλίσεων στον κλάδο υγείας

    Το μέλλον της ιδιωτικής ασφάλισης μέσα από τα προϊόντα υγείας

    Το μέλλον της ιδιωτικής ασφάλισης μέσα από τα προϊόντα υγείας

    Η δοκιμασία της πανδημίας αλλάζει και την ασφάλιση υγείας

    Η δοκιμασία της πανδημίας αλλάζει και την ασφάλιση υγείας

    H αξία της πρόληψης μέσα από τα check-up

    H αξία της πρόληψης μέσα από τα check-up

    Στρατηγική και δράσεις στην εποχή του COVID-19

    Στρατηγική και δράσεις στην εποχή του COVID-19

    Trending Tags

    • Broker's Time 70
    • Broker's Time 69
    • Broker’s Time 68
    • Broker’s Time 67
    • Broker’s Time 66
    • Broker’s Time 65
    • Broker’s Time 64
    • Broker's Time 63
    • Broker’s Time 62
    • Broker's Time 61
    • Broker's Time 60
    • Broker's Time 59
    • Broker’s Time 58
    • Broker’s Time 57
    • Broker's Time 56
    • Broker's Time 55
    • Broker's Time 54
    • Broker's Time 53
    • Broker's Time 52
    • Broker's Time 51
    • Broker's Time 50
    • Broker's Time 49
    • Broker’s Time 64
    • Broker’s Time 63
    • Broker’s Time 61
    • Broker’s Time 60
    • Broker’s Time 59
    • Broker’s Time 58
    • Broker’s Time 57
    • Broker’s Time 56
  • Επιχειρείν
  • Φαρμακοβιομηχανία
  • Ναυτασφαλίσεις
  • Ασφάλιση Ξενοδοχείων
  • Cyber Insurance
  • Logistics
  • Covid-19
  • Περιοδικό
    • All
    • Cyber Insurance
    • Απόψεις
    • Ασφάλειες
    • Ασφάλιση Ξενοδοχείων
    • Γενικές Ασφαλίσεις
    • Επιχειρείν
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    Τα πεδία βελτίωσης των σχέσεων συνεργασίας ασφαλιστικών εταιρειών & ιδιωτικών θεραπευτηρίων

    Τα πεδία βελτίωσης των σχέσεων συνεργασίας ασφαλιστικών εταιρειών & ιδιωτικών θεραπευτηρίων

    Ο διττός ρόλος του μεσίτη ασφαλίσεων στον κλάδο υγείας

    Ο διττός ρόλος του μεσίτη ασφαλίσεων στον κλάδο υγείας

    Το μέλλον της ιδιωτικής ασφάλισης μέσα από τα προϊόντα υγείας

    Το μέλλον της ιδιωτικής ασφάλισης μέσα από τα προϊόντα υγείας

    Η δοκιμασία της πανδημίας αλλάζει και την ασφάλιση υγείας

    Η δοκιμασία της πανδημίας αλλάζει και την ασφάλιση υγείας

    H αξία της πρόληψης μέσα από τα check-up

    H αξία της πρόληψης μέσα από τα check-up

    Στρατηγική και δράσεις στην εποχή του COVID-19

    Στρατηγική και δράσεις στην εποχή του COVID-19

    Trending Tags

    • Broker's Time 70
    • Broker's Time 69
    • Broker’s Time 68
    • Broker’s Time 67
    • Broker’s Time 66
    • Broker’s Time 65
    • Broker’s Time 64
    • Broker's Time 63
    • Broker’s Time 62
    • Broker's Time 61
    • Broker's Time 60
    • Broker's Time 59
    • Broker’s Time 58
    • Broker’s Time 57
    • Broker's Time 56
    • Broker's Time 55
    • Broker's Time 54
    • Broker's Time 53
    • Broker's Time 52
    • Broker's Time 51
    • Broker's Time 50
    • Broker's Time 49
    • Broker’s Time 64
    • Broker’s Time 63
    • Broker’s Time 61
    • Broker’s Time 60
    • Broker’s Time 59
    • Broker’s Time 58
    • Broker’s Time 57
    • Broker’s Time 56
No Result
View All Result
Broker's Time
No Result
View All Result
Home Broker's Time 66

Το μέλλον της ιδιωτικής ασφάλισης μέσα από τα προϊόντα υγείας

by Γιάννης Σηφάκης
February 23, 2022
in Broker's Time 66, Άρθρα Broker's Time, Υγεία
0
Το μέλλον της ιδιωτικής ασφάλισης μέσα από τα προϊόντα υγείας
Share on FacebookShare on LinkedIn

Σήμερα που το ασταθές και συνεχώς δοκιμαζόμενο περιβάλλον της υγείας βρίσκεται στην αιχμή του δόρατος, όλο και περισσότερο οι άνθρωποι αισθάνονται την ανάγκη να στραφούν προς την ιδιωτική ασφάλιση για την κάλυψη τόσο της πρωτοβάθμιας όσο και της δευτεροβάθμιας περίθαλψης τους, επιλέγοντας -κυρίως τα τελευταία χρόνια- ευέλικτα προϊόντα υγείας ώστε να καλύπτουν τις σύγχρονες ανάγκες περίθαλψης αλλά και να μπορούν να ανταποκριθούν οικονομικά στα χρόνια που ακολουθούν.

Αν στα παραπάνω αναλογιστεί κανείς ότι οι Έλληνες πολίτες ξοδεύουν σχεδόν 5 δισ. ευρώ, από το προσωπικό τους εισόδημα για την υγεία όταν το κράτος ξοδεύει σχεδόν 10 δισ. ευρώ, η προσφορά ποιοτικών προϊόντων υγείας από τις ασφαλιστικές εταιρείες γίνεται επιτακτική ανάγκη.

Στην ανάγκη αυτή για ποιοτικά προϊόντα και υπηρεσίες υγείας, έρχεται να προστεθεί και οι τραυματική εμπειρία που όλος ο πλανήτης έχει βιώσει με την εμφάνιση της πανδημίας η οποία ακόμη πλήττει χιλιάδες συνανθρώπους μας.

Η ανάγκη για σωστή και έγκαιρη πρόληψη, αλλά και η εξασφάλιση ποιοτικών υπηρεσιών νοσηλείας, αποτελούν τους κύριους παράγοντες για την επιλογή ενός ασφαλιστικού προγράμματος υγείας. Οι ραγδαίες μεταβολές στο τρόπο διαβίωσης ως αποτέλεσμα της μεγάλης οικονομικής κρίσης που βίωσε η χώρα μας, αλλά και της πανδημίας έχουν οδηγήσει σε νέες καταναλωτικές συμπεριφορές, με τους καταναλωτές να γίνονται ιδιαίτερα σκεπτικοί ως προς τον τρόπο που επιλέγουν προϊόντα και υπηρεσίες υγείας.

Σε σχετική έρευνα, 7 στους 10 καταναλωτές αναγνωρίζουν την ανάγκη εξασφάλισης καλύτερων παροχών υγείας, οι οποίες προέρχονται από τον ιδιωτικό κλάδο και από τις ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρείες.

Συγκεκριμένα , οι πολίτες στη μεγάλη τους πλειοψηφία δηλώνουν ότι αισθάνονται την ανάγκη να εξασφαλίσουν καλύτερες παροχές ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης μέσω ενός ιδιωτικού προγράμματος. Σε ποσοστό 52% θεωρούν ως βασικό κίνητρο για την επιλογή ενός ιδιωτικού προγράμματος τη σιγουριά ότι το πρόγραμμα θα τους καλύπτει, ότι θα πληρώνει όταν το χρειαστούν και θα πληρώσει ότι χρειαστεί.

Ποσοστό σχεδόν 50 % του δήγματος, θεωρεί ότι λαμβάνει πολύ καλύτερη περίθαλψη όταν αυτή προέρχεται μέσα από τα προγράμματα ιδιωτικών ασφαλιστικών εταιρειών. Οι τρέχουσες συγκυρίες στα επόμενα χρόνια θα οδηγήσουν σε σημαντική ανάπτυξη της ιδιωτικής ασφάλισης. Πρόκειται για εξέλιξη στην οποία θα συνδράμει και το γεγονός ότι η ασφαλιστική αγορά διαθέτει σύγχρονα προγράμματα Υγείας για όλη την οικογένεια, τα οποία παρέχουν ουσιαστικές καλύψεις.

Οικογενειακά προγράμματα, προγράμματα που εστιάζονται σε συγκεκριμένες καλύψεις, προγράμματα ειδικά για παιδιά, με δυνατότητα επιλογής χαμηλότερων ή υψηλότερων θέσεων νοσηλείας, προγράμματα που καλύπτουν μόνο την εξωνοσοκομειακή περίθαλψη, ή ολοκληρωμένες λύσεις που συμπεριλαμβάνουν παροχές δευτεροβάθμιας περίθαλψης.

Τα νέα προγράμματα Υγείας που προσφέρονται σχεδόν από το πλειονότητα των ασφαλιστικών εταιρειών προς του καταναλωτές, δίνουν πολυάριθμες επιλογές και δυνατότητες συνδυασμών, διαμορφώνοντας στην ουσία, ένα ασφαλιστικό προϊόν εξαιρετικά ευέλικτο.

Ακριβώς, δηλαδή, αυτό που χρειάζεται ο ασφαλισμένος: Αξία και ποιότητα σε επίπεδο παροχών και δυνατότητα εξατομίκευσης ανάλογα με την οικονομική δυνατότητα του καθενός. Παράλληλα, οι ραγδαίες μεταβολές στον τομέα της υγείας, καθώς και η σημαντική διείσδυση των νέων τεχνολογιών στο ευρύτερο φάσμα της σύγχρονης ζωής μας, φέρουν την επιλογή ασφάλισης της υγείας στο επίκεντρο, ταυτόχρονα η μεθοδολογία προσφοράς προϊόντων και υπηρεσιών φέρουν σημαντικές αλλαγές τόσο στην παροχή υπηρεσιών υγείας, όσο και στην ζήτηση για καινοτόμες υπηρεσίες και καλύψεις από την πλευρά των ασφαλισμένων.

Οι παραπάνω τάσεις οδηγούν μοιραία στην ανάγκη αναδιοργάνωσης και βελτιστοποίησης της προσφοράς προϊόντων και υπηρεσιών. Ο εκσυγχρονισμός και η ψηφιοποίηση συναντώνται πλέον σε όλο το φάσμα της παραγωγικής διαδικασίας και σαφώς και στον χώρο της παροχής ασφαλιστικών προϊόντων υγείας. Κατά συνέπεια η υιοθέτηση των νέων τεχνολογιών θα προσδώσει σημαντική προστιθέμενη αξία αλλά το σημαντικότερο θα βελτιώσει σημαντικά τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς τους ασφαλισμένους.

Στα νέα δεδομένα και τις εξελίξεις που διαμορφώνονται στο χώρο της υγείας θα πρέπει να κρατήσουμε ως κύριο χαρακτηριστικό ότι απευθυνόμαστε σε ένα πολύ πιο ώριμο καταναλωτικό κοινό το οποίο αναμένει από το σύνολο της αγοράς που δραστηριοποιείται στο χώρο της υγείας να του προσφέρει σύγχρονα προϊόντα και ασφαλιστικές λύσεις.

Tags: Broker’s Time 66
Γιάννης Σηφάκης

Γιάννης Σηφάκης

Διευθυντής Εταιρικής Επικοινωνίας, Marketing & Δημοσίων Σχέσεων της Εθνικής Ασφαλιστικής

Next Post
Ο διττός ρόλος του μεσίτη ασφαλίσεων στον κλάδο υγείας

Ο διττός ρόλος του μεσίτη ασφαλίσεων στον κλάδο υγείας

  1. Broker’s Time 68
  2. Broker’s Time 67
  3. Broker’s Time 66
  4. Broker’s Time 65
  5. Broker’s Time 64
  6. Broker’s Time 63
  7. Broker’s Time 62
  8. Broker’s Time 61
  9. Broker’s Time 60
  10. Broker’s Time 59
  11. Broker’s Time 58
  12. Broker’s Time 57
  13. Broker’s Time 56
  14. Broker’s Time 55
  15. Broker’s Time 54
  16. Broker’s Time 53
  17. Broker’s Time 52
  18. Broker’s Time 51

Δημοφιλή Νέα

  • Ασφάλιση κατοικίας

    Η αγορά το 2023

    6 shares
    Share 2 Tweet 2
  • Κάποιες πρώτες σκέψεις για το 2023

    4 shares
    Share 2 Tweet 1
  • Άνοιξε μια νέα σελίδα για την Εθνική Ασφαλιστική

    3 shares
    Share 1 Tweet 1
  • Η τιμολόγηση ασφάλισης σκαφών αναψυχής

    2 shares
    Share 1 Tweet 1
  • Αστική Ευθύνη και προστασία ασφάλειας

    282 shares
    Share 267 Tweet 6
Broker's Time

© 2019 Broker's Time Ιδιοκτησία ΣΕΜΑ

Επικοινωνία

  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Social Media

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Φαρμακοβιομηχανία
  • Ασφάλιση Ξενοδοχείων
  • Cyber Insurance
  • Μεγάλοι Κλινδυνοι
  • Ναυτασφαλίσεις
  • Γενικές Ασφαλίσεις
  • Αυτοκίνητο
  • Περιουσία
  • Υγεία

© 2019 Broker's Time Ιδιοκτησία ΣΕΜΑ

Login to your account below

Forgotten Password?

Fill the forms bellow to register

*By registering into our website, you agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.
All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Xρησιμοποιoύμε cookies για την ανάλυση της επισκεψιμότητας και τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Πολιτική Ιδιωτικότητας & Cookies.